اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تنکابن خبر داد

قتل در تنکابن با شلیک 4 گلوله‌ جنگی

فرمانده انتظامی تنکابن با تایید وقوع یک قتل در جاده 2 هزار تنکابن با شلیک چهار گلوله جنگی گفت: پلیس در حال پیگیری علت این مسئله است.

قتل در تنکابن با شلیک 4 گلوله‌ جنگی

کیومرث ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن با تایید خبر قتل مردم 55 ساله حد فاصل دو روستای تقی‌آباد و کشکو از توابع بخش مرکزی تنکابن اظهار داشت: عوامل اصلی قتل در دیگر استان کشور هستند که پلیس در حال پیگیری است.

 به گزارش فارس، بر اساس مشاهدات عینی افرادی که در مسیر جاده 2 هزار تنکابن تردد می‌کردند یک دستگاه مزدا تری سفید رنگ در حالی‌که شیشه مقابل راننده با چهار سوراخ ناشی از شلیک گلوله بود، متوجه زخمی شدن شدید راننده خودرو شدند و بلافاصله با تماس تلفنی مأموران پلیس 110، آگاهی و اورژانس 115 را از وقوع یک جرم مطلع کردند در حالی که خانمی جوان همراه راننده مزدا بوده و با وضعیت روحی بهم‌ریخته و شوکه شده در کنار خودرو گریه می‌کرد.

به گفته این شاهدان از ظواهر امر مشخص بود مقتول با شلیک چهار گلوله به بالاتنه‌اش مورد اصابت قرار گرفته و در ابتدا‌یی‌ترین لحظات واقعه بر اثر خونریزی شدید به کام مرگ رفته است و کسی نیز ضارب یا ضاربان را در حین اقدام به این سوء قصد و یا پس از آن مشاهده نکرد.

اما از شواهد امری که در محل سو قصد مشخص است ضارب یا ضاربان سواره و به احتمال قوی با خودرو یا موتور سیکلت با در نظر گرفتن این مهم در محلی که از دید روستاییان و افراد عبوری دور باشد در مکانی خلوت از عبور و مرور جاده 2 هزار با تعقیب، مراقبت و موقعیت‌سنجی و انتخاب نقطه کور، مقتول و همراه ا‌و را غافلگیر و با شلیک مرگبار چهار گلوله وی را به قتل رساندند.

پس از اطلاع‌رسانی افرادی که این صحنه را در مسیر جاده 2 هزار بخش مرکزی حد فاصل دو روستای تقی‌آباد و کشکو مشاهده کرده بودند مأموران پلیس آگاهی و بررسی جرایم و اورژانس 115 پس از حضور و تحقیقات در محل وقوع جرم و طی تشریفات ویژه و نمونه‌برداری، چهار پوکه گلوله جنگی کشف و برای بررسی با سایر موارد و همچنین انتقال جسد، خودرو و نیز همراه مقتول به مقر پلیس توسط مراجع ذی‌صلاح، پرونده وارد چرخه بررسی‌های کارشناسی پلیس ویژه جرایم مذکور شده است.

انتهای پیام/86020/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول