اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان

سونا و جکوزی استخر شاهد گلپایگان به بهره‌برداری رسید

سونا خشک، سونا بخار و جکوزی استخر شاهد گلپایگان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و مسئولان شهرستانی با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

سونا و جکوزی استخر شاهد گلپایگان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محمدرضا محمدجواهری به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از سونا و جکوزی استخر شاهد گلپایگان، اظهار کرد: در حال حاضر 300 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان اصفهان وجود دارد که اکثریت آنها مربوط به سفرهای استانی در دولت نهم و دهم بوده که به دلیل کمبود اعتبارات نیمه تمام مانده است.

وی با بیان اینکه در آخرین جلسه استانی در دولت دهم مبلغ 15 میلیارد تومان برای پروژه‌های نیمه تمام ورزشی مصوب شد، ادامه داد: این میزان بودجه به دلیل تغییر دولت محقق نشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به تأسیس مجمع خیرین ورزش‌یار در استان اصفهان تصریح کرد: 280 پروژه نیمه تمام ورزشی که بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است به مجمع خیرین ورزش‌یار سپرده شد تا خیرین به تکمیل و اتمام پروژه‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به تعمیرات زمین ورزشگاه چمن تختی گلپایگان، اضافه کرد: گام‌هایی برای بهبود چمن این ورزشگاه برداشته شده است، اما با توجه به کمبود اعتبارات تغییری در راستای بهبود چمن ایجاد نمی‌شود و به کمک بخش خصوصی نیازمند هستیم.

محمدجواهری تأکید کرد: سونا خشک و سونای بخار و جکوزی استخر شاهد با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون تومان و با مشارکت 100 درصدی بخش خصوصی تاسیس و راه اندازی شده است. 

وی یادآور شد: سرانه ورزشی در استان اصفهان به ازای هر نفر31 صدم متر مربع و در شهرستان گلپایگان این سرانه 15 صدم متر مربع است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان با بیان اینکه استان اصفهان از لحاظ سرانه ورزشی رتبه 26 کشور را دارد، اذعان داشت: در حال حاضر 3.6 مردم در کشور ورزش می‌کنند، اما این رقم در استان اصفهان 4.8 است.

انتهای پیام/63004/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول