اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد:

2 مدال طلای چهاردهمین مسابقات ملی مهارت از آن مهارت‌آموختگان یزدی شد

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد از کسب 2 مدال طلای چهاردهمین مسابقات ملی مهارت توسط مهارت‌آموختگان یزدی خبر داد.

2 مدال طلای چهاردهمین مسابقات ملی مهارت از آن مهارت‌آموختگان یزدی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حبیب‌الله کارگر ظهر امروز در جمع مسئولان مهارت‌آموختگان فنی و حرفه‌ای استان یزد اظهار کرد: شرکت کنندگان یزدی در چهاردهمین مسابقات ملی مهارت مفتخر به کسب دو مدال طلا، دو مدال برنز و شش دیپلم افتخار شدند.

وی افزود: محمدمهدی باقرپور در رشته طراحی مهندسی مکانیک و ندا گلکار در رشته فناوری مد (خیاطی) رتبه اول مسابقات مهارت در سطح کشور را به خود اختصاص دادند و مدال طلای این دوره از مسابقات را به گردن آویختند.

کارگر اضافه کرد: علی هوشمند در رشته رقابتی صافکاری خودرو و علی افخمی در رشته الکترونیک نیز رتبه سوم را در سطح کشور به دست آوردند و موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شدند.

وی یادآور شد: سید سعید حسینی‌پور، سید ابوالفضل حسینی، محمد ابویی، محمدعلی دلجور، سیدکاظم دهقان و سیما احمدی نیز در مرحله کشوری چهاردهمین مسابقات ملی مهارت به ترتیب در رشته‌های کابینت‌ساز چوبی، آجرچینی، کاشی‌کاری دیوار و کف، مکاترونیک (تیمی دو نفره) و گرافیک به کسب دیپلم افتخار نائل آمدند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی مهارت در سال آینده تصریح کرد: برگزیدگان این دوره از مسابقات و برگزیدگان سال آینده، پس از شرکت در اردوی آماده‌سازی و انتخاب نفرات برتر به مسابقات جهانی مهارت که در کشور برزیل برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

وی هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت را ایجاد بستر مناسب برای رقابت سالم بین مهارت آموختگان، معرفی آموزش‌های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصاد به عموم مردم و جلب نظر مسئولان، بنگاه‌های اقتصادی، صنایع و صنوف برای مشارکت هر چه بیشتر در اجرای مسابقات ملی مهارت، شناسایی کمبودها در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اعتلای ارزش کار در جوانان و جامعه ذکر کرد.

انتهای پیام/2464/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول