اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال:

الگوی شهدای دانش‌آ‌موز امام حسین (ع) و امام راحل بودند

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال گفت: الگوی شهدای دانش‌‌آموز، امام حسین (ع) و امام راحل (ره) بودند.

الگوی شهدای دانش‌آ‌موز امام حسین (ع) و امام راحل بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز عابدی ظهر امروز در یادواره 42 شهید والامقام دانش‌آموزی که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان شهرستان و جمعی از دانش‌آموزان در سالن فرهنگ و ارشاد شهرستان خلخال برگزار شد، گفت: توطئه دشمنان و افکار غلط و رواج فرهنگ ابتذال درصدد گرفتن هویت از جوانان این مرز و بوم است.

 

وی با اشاره به هجمه دشمنان تصریح کرد: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس به اهداف خود نرسیده و اینک با هدف قرار دادن دانش‌آموزان و نخبگان جامعه ما قصد رسیدن به هدف خود و تسلط بر کشور را دارند که در این هدف شوم خود ناکام خواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال با اشاره به فرا‌رسیدن ماه محرم و عزای حسینی گفت: شهدا تنها به امام حسین (ع) و امام راحل (ره) اقتدا کردند و به فرمان وی لحظه‌ای از دفاع از وطن غافل نماندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: معنویتی که دین اسلام و فرهنگ متعالی نظام جمهوری اسلامی به دانش‌آموزان و جامعه ما بخشیده است باید همچنان ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پخش کلیپ شهدا، قرائت شعر در خصوص شهدای دانش‌آموز و مداحی و سینه‌زنی از دیگر بخش‌های این یادواره شهدا بود.

انتهای پیام/62008/م40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول