اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه وشهرسازی ایرانشهر:

توسعه جنوب سیستان و بلوچستان با تعامل و همکاری مردم محقق می‎شود

مدیرکل راه وشهرسازی ایرانشهر گفت: توسعه، پیشرفت و آبادانی جنوب سیستان و بلوچستان در گرو تعامل و همکاری مردم با این اداره کل است.

توسعه جنوب سیستان و بلوچستان با تعامل و همکاری مردم محقق می‎شود

ایوب کرد امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بزرگراه ایرانشهر – خاش یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری این اداره کل بوده که به لحاظ اهمیت خاص آن به صورت جدی در حال پیگیری است.

مدیرکل راه وشهرسازی ایرانشهر بیان کرد: این پروژه در ایمن سازی محور، تسهیل در عبور و مرور،تسهیل ترانزیت کالا در محورهای شریانی و از همه مهمتر کاهش تصادفات نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند اما  به دلیل همکاری نکردن مردم روند عملیاتی شدن پروژه به تاخیر رو به رو شده است.

این مسئول با اشاره به همکاری صددرصدی مردم در قسمت‌هایی از پروژه گفت: تعامل ریش سفیدان، اعضای شوراهای اسلامی روستاهای مجاور مسیر می‌تواند نقش اساسی در مرتفع کردن اراضی مورد ادعای مالکیت مردم دارد.

وی از تامین منابع مالی این پروژه خبر داد و افزود: برخلاف مشکلات مالی و اعتباری و مدت کوتاهی که از آغاز این پروژه می‌گذرد تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و در صورت همکاری مردم روند پیشرفت کار شدت می‌گیرد.

کرد با اشاره به منازل مسکونی که در حاشیه راه قرار دادند، اذعان داشت: این اداره کل آمادگی همکاری سریع با مالکان منازل را دارد و هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.

این مسئول تصریح کرد: پیمانکار پروژه  نیز از تمام توان و تجهیزات ماشین آلاتی خود استفاده کرده تا این پروژه در زمان مقرر خود به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی گفت: عملیات خاکی، آسفالت، پل‌سازی و دیوار سازی قطعه چهار این محور به طول 44 کیلومتر در حال انجام است.

وی در پایان متذکر شد: مدت پیمان 36 ماه است و اعتبار اولیه این پروژه 808 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/75005/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول