اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه‌آهن اراک:

خط ریلی ایستگاه راه‌آهن شازند بازسازی شد

مدیرکل راه‌آهن اراک از بازسازی خط ریلی ایستگاه راه‌آهن شازند خبر داد.

خط ریلی ایستگاه راه‌آهن شازند بازسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک جلال‌الدین کوکنار صبح امروز در جریان بازدید از خطوط این قسمت از راه‌آهن اظهار داشت: خط ریلی ایستگاه شازند به طول 460 متر در مدت یک روز بازسازی شد.

وی افزود: خطوط قبلی از تراورس‌های چوبی و ریل‌های 33 U تشکیل شده بود که در بازسازی‌های اخیر از تراورس‌های بتنی و ریل ‌R60 استفاده شده است.

مدیرکل راه‌آهن اراک تاکید کرد: این خط با هدف ارتقاء سطح ایمنی خطوط برای سیر قطارها به خصوص قطارهای مسافری بازسازی شده است.

به گفته وی بلاک‌های سمیه، مومن‌آباد و ساقه و باغیک و تطویل خطوط ایستگاه‌ها از برنامه‌های آتی این اداره کل است.

کوکنار در بخش دیگری از سخنان خود از رشد دو درصدی حمل بار خالص در هفت ماهه گذشته خبر داد و گفت: در این مدت میزان حمل بار خالص در راه‌آهن اراک به شش میلیون و 815 هزار تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد رشد داشته است.

وی گفت: میزان حمل ناخالص بار نیز در این مدت 12 میلیون و 861 هزار تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر نداشته است.

مدیرکل راه‌آهن اراک میزان بارگیری شش ماهه امسال را نیز 455 هزار و 552 تن اعلام کرد و ادامه داد: میزان تخلیه بار در این مدت 83 هزار و 78 تن بوده است.

به گفته وی بار صادره در این مدت دو هزار و 418 میلیون و 878 تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد رشد داشته است، همچنین میزان بار وارده بیش از دو میلیون تن، میزان بار مرز به مرز دو میلیون تن، میزان تن کیلومتر مبداء و مقصد 307 هزار و 734 تن بوده است.

انتهای پیام/87001/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول