اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی شهرداری تبریز:

مناطق در تدوین بودجه به پروژه‌های بزرگ توجه کنند

معاون برنامه‌ریزی شهرداری تبریز خواستار پیش‌بینی و طراحی پروژه‌های بزرگ و شاخص عمرانی خدماتی در بودجه پیشنهادی سال آینده مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری شد.

مناطق در تدوین بودجه به پروژه‌های بزرگ توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علی سلیمان‌پور در نشست تبیین سیاست‌های تدوین بودجه سال آینده که با حضور تمام مدیران ارشد، معاونان شهرداری، شهرداران مناطق، مدیران عامل سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و کارشناسان حوزه اداری مالی و بودجه‌ای شهرداری برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: تداوم روند توسعه و پیشرفت تبریز بدون طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ و شاخص عملی نیست.

وی گفت: باید در تدوین بودجه پیشنهادی مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری برای سال 93، نگاه ویژه‌ای به گنجاندن این قبیل پروژه‌ها در لایحه بودجه داشت.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری تبریز در ادامه با تأکید بر لزوم حاکمیت اصل برنامه‌محوری در تدوین سیاست‌ها و راهبردهای اجرایی شهرداری در کنار بودجه‌بندی صحیح و اصولی خاطر نشان کرد: توجه جدی به این دو مقوله و در کنار آن تکیه بر جذب سرمایه‌گذاری‌ها و اعتبارات بخش خصوصی زمینه را برای تقویت اقتصاد شهری و به تبع آن تسریع و تثبیت روند توسعه شهر فراهم می‌کند.

وی تاکید کرد: این اصل به عنوان سیاست راهبردی شهرداری مورد توجه است.

سلیمان‌پور در عین حال بر ضرورت تناسب و همگونی بودجه‌های پیشنهادی با منابع درآمدی و تحققی بودجه از سوی مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز تأکید کرد.

انتهای پیام/60001/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول