اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خارگ مطرح کرد

تدابیر لازم برای مواجهه با سیل احتمالی در هفته آینده

شهردار خارگ از انجام تدابیر لازم در جزیره خارگ برای مواجهه با سیل احتمالی در هفته آینده خبر داد.

تدابیر لازم برای مواجهه با سیل احتمالی در هفته آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد بارگاهی جمعه شب در نشست کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران خارگ، اظهار داشت: با توجه به تجربه پیشین و مسائلی که در سیل سال گذشته به وقوع پیوست، جلسه‌ای در این زمینه با نیروهای داخلی خود برای کاهش خسارات و آمادگی بیشتر برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در این جلسه به نیروهای شهرداری خارگ محول شد تا راه آب‌ها و کانال‌های دفع آب‌های سطحی چک شوند و دو عدد پمپ برای استفاده در مواقع لزوم و آبگرفتگی معابر شهری کنار گذاشته شود.

شهردار خارگ عنوان داشت: با توجه به سیل سال گذشته، امسال پروژه‌ای در رابطه با دفع آب‌های سطحی مصوب کردیم که مطرح مطالعاتی و نقشه‌کشی آن به اتمام رسیده است و در صورت تامین اعتبار از سوی شرکت نفت، آن را به سرعت آغاز خواهیم کرد.

بارگاهی تصریح کرد: در حال حاضر تمام واحدهای ما برای مقابله با حوادث و خطرات احتمالی به حالت آماده‌باش در آمده‌اند تا در صورت کوچک‌ترین مشکل به بهترین نحو ممکن خدمات‌رسانی انجام شود.

وی با توجه به پیش‌بینی سیل در هفته جاری توسط هواشناسی استان بوشهر و قطع احتمالی خطوط برق و تلفن، گفت: از نماینده آبفا درخواست می‌کنیم تا کانال‌های دفع آب‌های سطحی در خیابان طالقانی و ملوانان که هم ورودی و هم خروجی شهر محسوب می‌شوند را بازرسی کنند.

شهردار خارگ تاکید کرد: برای انجام‌رسانی خدمات بهتر، لازم است ماشین‌آلات شرکت آبفا نیز آماده‌باش در خارگ حضور داشته باشند و درخواست داریم تا با توجه به شرایط جوی، این امر سریع‌تر صورت گیرد.

انتهای پیام/66006/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول