اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب اکثریت آرا

مجتبی خراجی رئیس هیئت هاکی استان مرکزی شد

در مجمع انتخابی رئیس هیئت هاکی استان مرکزی که با حضور دبیر فدراسیون هاکی در اراک برگزار شد، مجتبی خراجی با کسب 17 رأی به مدت چهار سال دیگر ریاست این هیئت را بر عهده گرفت.

مجتبی خراجی رئیس هیئت هاکی استان مرکزی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجمع انتخابی رئیس هیئت هاکی استان مرکزی ظهر امروز در سالن پیامبر اعظم(ص) اداره کل ورزش وجوانان این استان و با حضور نادر فروتن‌نیا دبیر فدراسیون هاکی کشور برگزار شد که در پایان و بعداز رأی گیری اعضا، مجتبی خراجی با کسب 17 رأی موافق برای یک دوره چهار ساله دیگر در مقام رئیس هیئت این استان ابقاء شد.

دبیر فدراسیون هاکی کشور در این مراسم گفت: رشته هاکی از رشته‌های مدال‌آور و افتخار آفرین است که خوشبختانه ورزشکاران استان مرکزی همواره در مسابقات مختلف درخشش بسیار خوبی در سطح ملی و بین‌المللی دارند.

نادر فروتن‌نیا افزود: فدراسیون هاکی یکی از اولویت‌های خود را توجه به ورزشکاران پایه و استعدادیابی قرار داده که امیدواریم هیئت‌های استانی بتوانند در این زمینه به درستی به وظیفه خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: هم اکنون 35 هیئت هاکی در استان‌های مختلف کشور فعالیت دارند  که از این تعداد 20 هیئت فعال هستند.

دبیر فدراسیون هاکی کشور خاطر نشان ساخت: هیئت هاکی استان مرکزی یکی از فعال‌‌ترین هیئت‌های کشور است که خوشبختانه در مسابقات به صورت جوانمردانه حضور می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: یکی از برنامه‌های مهم هیئت هاکی در استان سرمایه‌گذاری پایه از سنین پایین در ورزش هاکی است که برنامه‌ریزی‌های خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته است.

سعید ملکی افزود: برگزاری مسابقات هاکی مدارس و برگزاری کلاس مربیگری هاکی ویژه مربیان ورزش آموزش و پرورش از برنامه‌های آتی این هیئت است.

مجتبی خراجی رئیس هیئت هاکی استان مرکزی نیز راهیابی تیم هاکی بانوان به جمع چهار تیم نهایی سوپر لیگ هاکی کشور و کسب عنوان سوم تیمی در مسابقات هاکی امید کشور را از موفقیت‌های اخیر این هیئت در سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/87012/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول