اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله پایانی رقابت‎های بسکتبال نونهالان کشور

اصفهان قهرمان رقابت‎های بسکتبال نونهالان کشور شد

تیم بسکتبال نونهالان اصفهان بر سکوی قهرمانی رقابت‎های قهرمانی کشور ایستاد.

اصفهان قهرمان رقابت‎های بسکتبال نونهالان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرحله پایانی رقابت‎های بسکتبال نونهالان قهرمانی کشور دو روز است که به میزبانی اصفهان آغاز شده است.

در دیدار رده‎بندی این مسابقات تیم سمنان توانست با نتیجه 79 بر 52 از سد خراسان شمالی بگذرد و بر سکوی سوم این دوره از رقابت‎ها قرار بگیرد.

گفتنی‎ است؛ این مسابقات در هشت منطقه برگزار شد که تیم اصفهان در منطقه پنج با تیم‎های چهارمحال و بختیاری، کرمان و یزد همگروه بود که توانست با صدرنشینی به مرحله دوم این دوره از مسابقات صعود کند.

پس از این مرحله از هر منطقه یک تیم به دور بعد صعود کرد و رقابت‎ها در دو گروه 4 تیمی پیگیری شد که اصفهان با تیم‎های سمنان، هرمزگان و خراسان شمالی همگروه شد که توانست در این گروه نیز صدر نشین شده و در دیدار ضربدری به مصاف تیم سمنان رفت.

اصفهان پس از شکست سمنان به دیدار پایانی راه پیدا کرد و در مقابل تیم تهران قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ این رقابت‎ها به منظور انتخابی تیم جوانان 2016 برگزار می‎شود.

مربیگری تیم اصفهان بر عهده مهدی امیرآقاجان است.

از نکات جالب توجه در دیدار پایانی که هم‎اکنون در حال برگزاری است این است که سرمربی تیم تهرانی به دلیل اعتراض به داوری تیم خود را بیرون کشید و بازی در کوارتر نخست در حالی‎که با نتیجه تساوی دو بر دو پیگیری می‎شد متوقف شد.

به دلیل بیرون کشیدن تیم تهرانی نتیجه بازی 20 بر صفر به سود تیم بسکتبال نونهالان اصفهان اعلام شد و اصفهان قهرمان این دوره از رقابت‎ها شد.

تعدادی از تماشاگران تهرانی نیز در این مسابقه حضور پیدا کرده بودند که نسبت به داوران مسابقه و مسئولان فدراسیون فحاشی می‎کردند.

از نکات جالب توجه دیگر در این مسابقه این است که تیم بسکتبال تهران با وجود اعتراضاتی که داشت در مراسم اختتامیه و اهدای کاپ و مدال حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/63020/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول