اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال همیاری زنجان به مصاف تیم مهرام می‌رود

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان زنجان با اشاره به آغاز لیگ برتر بسکتبال گفت: تیم همیاری شهرداری زنجان نخستین مسابقه خود را در 16 آبان ماه با تیم مهرام برگزار می‌کند.

تیم بسکتبال همیاری زنجان به مصاف تیم مهرام می‌رود

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به موافقت انجام شده برای تشکیل تیم بسکتبال همیاری زنجان اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته مسئولان استانی قول حمایت از این تیم را برای حضور در لیگ برتر اعلام کردند.

وی به دو جلسه هماهنگی برگزار شده در فدراسیون برای تیم‌های حاضر در لیگ برتر اشاره کرد و افزود: این جلسات بدون حضور نماینده تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان برگزار شده بود.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان زنجان تصریح کرد: با مشخص شدن وضعیت تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان نماینده این تیم موفق به حضور در آخرین جلسه هماهنگی برای مسابقات لیگ برتر بسکتبال شد.

این مسئول با بیان اینکه نخستین مسابقه تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در روز 16 آبان ماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقه در تهران و با تیم مهرام برگزار می‌شود.

فغفوری با اشاره به انتخاب سرمربی تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان اضافه کرد: عباس آقا کوچکی از مربیان باسابقه کشور برای هدایت این تیم در مسابقات لیگ برتر سال‌جاری انتخاب شده است.

وی به کاهش قابل ملاحظه اعتبار برای تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: بودجه این تیم نسبت به سال گذشته به یک سوم کاهش یافته است.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان زنجان از جذب بازیکنان بومی برای حضور در تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان خبر داد و گفت:‌ بازیکنان تیم جوانان زنجان که موفق به کسب مقام چهارمی مسابقات قهرمانی کشور در اصفهان شده بودند در این تیم جذب شده‌اند ضمن اینکه تعدادی بازیکن غیر بومی هم تا پایان هفته جذب این تیم می‌شوند.

این مسئول با اشاره به آغاز تمرینات تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان اذعان داشت: این تیم با 12 بازیکن غیر بومی در حال تمرین است.

فغفوری در پایان متذکر شد: به محض توافق با بازیکنان بزرگسال غیر بومی تمرینات تیم به صورت رسمی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول