اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان خبر داد

برگزاری نمایشگاه الکامپ به صورت تخصصی در همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان با بیان اینکه نمایشگاه الکامپ به صورت تخصصی در همدان برپا شده، گفت: این نمایشگاه در بسیاری از استان‌ها تخصصی برگزار نمی‌شود و این مهم خود برای همدان یک امتیاز به شمار می‌آید.

برگزاری نمایشگاه الکامپ به صورت تخصصی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا بیاناتی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در همدان اظهار داشت: در تقویم نمایشگاه بین‌المللی همدان 36 عنوان آورده شده که توانسته‌ایم همگام با تقویم پیش رویم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه الکامپ به صورت تخصصی در همدان برپا شده است افزود: نمایشگاه الکامپ در بسیاری از استان‌ها به صورت تخصصی برگزار نمی‌شود و این مهم خود برای همدان یک امتیاز به شمار می‌آید.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان نمایشگاه الکامپ امسال همدان را قوی‌تر از گذشته خواند و خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر نمایشگاه با چالش‌هایی مواجه بودیم که با حمایت‌های صورت گرفته از سمت استانداری و با یاری خدا شاهد برپایی خوب و مناسب نمایشگاه هستیم.

وی در ادامه پیشرفت اطلاعات و سرعت آن را بااهمیت دانست و تصریح کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی بدون شک سبب پیشرفت استان خواهد شد.

بیاناتی افزود: سعی شده در کنار برگزاری نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی را نیز دایر کنیم زیرا آموزش جایگاه ویژه‌ای در این عرصه دارد.

وی در پایان گفت: همگام بودن دانشگاهیان با نمایشگاه هشتم الکامپ بسیار مهم و قابل توجه است زیرا در طی برگزاری نمایشگاه شاهد حضور انجمن‌های دانشجویی خواهیم بود.

انتهای پیام/2499/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول