اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر تاکستان انتقاد کرد

کمبود فضای سبز و درآمدهای ناچیز مشکلات جدی تاکستان

رئیس شورای شهر تاکستان از کمبود فضای سبز و درآمد شهرداری تاکستان به عنوان موانع جدی تاکستان یاد کرده و از استمرار این روند به شدت انتقاد کرد.

کمبود فضای سبز و درآمدهای ناچیز مشکلات جدی تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، شهریار رحمانی پیش از ظهر امروز در مراسمی در شهرداری تاکستان به ضرورت مشارکت شهروندان در امور شهری پرداخت و اظهار داشت: وضعیت فعلی شهر تاکستان با توجه به پیشینه فرهنگی آن بسیار نامطلوب است.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان از تلاش شهرداران برای توسعه خدمات در شهر تاکستان تقدیر کرد و افزود: جایگاه شهر تاکستان به عنوان دومین محدوده شهری شناخته شده استان قزوین نیازمند بازنگری و ترمیم است.

رحمانی عدم تناسب بودجه‌های هزینه شده با درآمد را جزو موانع جدی برای پیشرفت تاکستان برشمرد و افزایش درآمد را جزو برنامه‌های شورا و شهرداری شهر تاکستان اعلام کرد.

وی به توسعه فضای سبز و اجرای عملیات‌های عمرانی در شهر تاکستان اشاره و متذکر شد: طرح انتخاب شهردار جدید تاکستان از دو ماه پیش در جلسات اعضای شورای شهر بر طبق قوانین و معیارهای مختلف آغاز شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان اذعان کرد: اصغر تقی‌پور سرانجام توسط اعضای جدید شورای شهر منطبق با خواست شهروندان تاکستانی به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی و انتخاب شد.

رحمانی دارا بودن هدف، برنامه و آشنایی با امور شهری را جزو ویژگی‌های شهردار جدید تاکستان برشمرد و افزود: امید می‌رود تا در دوره جدید مدیریت شهری بتوان پروسه و روند خدمات‌رسانی به شهروندان تاکستان را ادامه داد و در این راستا از ذره‌ای کوشش برای رفع موانع عدیده شهر تاکستان دریغ نکرد.

انتهای پیام/77005/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول