اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 ماه ابتدایی سال‌جاری اتفاق افتاد

200 فوتی در تصادفات جاده‌ای قزوین

مدیرکل پزشکی قانونی قزوین گفت: تصادفات جاده‌ای طی 6 ماه ابتدایی سال‌جاری در استان قزوین 200 فوتی و 2 هزار و 702 مصدوم بر جای گذاشت.

200 فوتی در تصادفات جاده‌ای قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان قزوین، محمد عاشوری گفت: تعداد 149 نفر از درگذشتگان در جاده‌های اصلی، 20 نفر در جاده‌های روستایی و 31 نفر در جاده‌های درون شهری بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: این روند در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته با تعداد 206 نفر (152 نفر در جاده‌های اصلی، 30 نفر در جاده‌های روستایی و 24 نفر در جاده‌های درون شهری) روند کاهشی با میزان سه درصد را حکایت می‌کند.

مدیرکل پزشکی قانونی قزوین ادامه داد: تعداد مصدومان در مدت زمان مشابه سال گذشته نیز 2 هزار و 697 نفر اعلام شده است.

عاشوری عنوان کرد: برخی دیگر از موارد در این آمار حائز اهمیت و قابل توجه است از جمله این‌که طی این 6 ماه در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته؛ متوفیان درون شهری در شهرستان‌های تاکستان و قزوین به ترتیب 25 درصد کاهش و 22 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: در مسیرهای برون شهری در شهرستان‌های قزوین، بویین‌زهرا و البرز به ترتیب 16، 40 و 60 درصد کاهش و صرفاً شهرستان تاکستان رقم افزایشی معادل 31 درصد را داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی قزوین عنوان کرد: مجموع مصدومان سال 91، پنج هزار و 11 نفر بوده است که نسبت به سال 90 با چهار هزار و 830 نفر چهار درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/77002/م/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول