اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی راور خبر داد

کاهش 200 درصدی تصادفات فوتی درون‌شهری در راور

فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: تصادفات فوتی درون‌شهری در 7 ماهه نخست سال جاری 200 درصد کاهش یافت.

کاهش 200 درصدی تصادفات فوتی درون‌شهری در راور

هادی میرزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: تصادفات فوتی درون‌شهری در هفت ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 200 درصد کاهش یافت.

وی افزود: برخورد جدی و قاطع با تخلفات رانندگی، اجرای طرح‌های ترافیکی، پوشش مناسب معابر درون‌شهری، آموزش مستمر کاربران ترافیکی از جمله موتورسیکلت‌سواران و رانندگان ناوگان عمومی و حضور مستمر ماموران پلیس راهور در معابر درون شهری عوامل کاهش 200 درصدی تصادفات منجر به فوت در راور است.

فرمانده انتظامی شهرستان راور عنوان کرد: این کاهش حاصل تلاش تمام دستگاه‌های مربوطه در امر ترافیک و اجرای طرح‌های جامع انضباط ترافیکی است و رانندگان باید با رعایت مقررات و قوانین ترافیکی ضمن احترام به حقوق دیگران موجبات کاهش خسارت‌های جانی و مالی برای خود و سایر افراد شوند.

میرزایی ابراز داشت: از آن جا که بیشترین تصادفات و سوانح رانندگی برون‌شهری شهرستان راور از نوع واژگونی است از رانندگان می‌خواهیم از رانندگی هنگام خستگی و خواب‌آلودگی که تمرکز را از افراد بر جاده و خودرو می‌گیرد، جداً خودداری کنند و با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان و لغزندگی سطح جاده‌ها رعایت نکات ایمنی را مدنظر قرار دهند.

وی رعایت نکات ایمنی و دوری از افزایش سرعت بالا را از راه‌های مطمئن برای کاهش تصادفات رانندگی برشمرد.

میرزایی به افزایش 32 درصدی کشف سرقت‌ها در راور اشاره کرد و بیان داشت: طی هفت ماهه گذشته سرقت مغازه‌ها 73 درصد، منزل 30 درصد، اتومبیل 100 درصد، اماکن خصوصی و اماکن دولتی 75 درصد کاهش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: آمار سرقت پسته هم نسبت به سال گذشته کمتر شده و این مهم به واسطه گشت‌زنی‌ها و کنترل پلیس و همکاری باغداران با نیروی انتظامی و شناسنامه‌دار کردن نگهبانان باغات پسته از سوی پلیس پیشگیری و انجام کارهای امنیتی و مراقبتی از سوی باغداران است.

فرمانده انتظامی راور با اشاره به افزایش 96 درصدی کشفیات مواد مخدر ابراز داشت: هر چند در این مدت هفت ماهه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل 96 درصد افزایش داشته، اما این زنگ خطری برای خانواده‌ها بوده و ضرورت دارد والدین در کنترل فرزندان خود به منظور پیشگیری از اعتیاد و سایر جرایم مرتبط با مواد مخدر دقت و اهتمام بیشتری به خرج دهند.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول