اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز:

تعداد کتابخانه‌های عمومی در استان البرز افزایش یافت

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز گفت: به منظور توسعه فضاهای کتابخانه‌های عمومی در استان 2 کتابخانه دیگر به جمع کتابخانه‌های عمومی استان البرز اضافه شد.

تعداد کتابخانه‌های عمومی در استان البرز افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رمضانعلی محسنی صبح امروز در مراسم آغاز به کار دو کتابخانه در استان البرز اظهار کرد: برای این‌که بتوانیم در ترویج فرهنگ کتابخوانی تأثیرات مثبتی داشته باشیم باید فضاهای کتابخانه‌ها در استان البرز را با توسعه همراه کنیم.

وی ادامه داد: حضور خیران برای ساخت کتابخانه‌ها در استان البرز بسیار موثر است لذا از این قشر دعوت می‌شود تا برای توسعه کتابخانه‌های استان با ما همراه شوند.

این مسئول با بیان این‌که این دو کتابخانه نیز توسط خیرین در شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد احداث شده است، افزود: کتابخانه عمومی حضرت ولیعصر (عج) در محله کردآباد هشتگرد و کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی (ع) در روستای بختیار نظرآباد توسط خیرین احداث شده است.

محسنی یکی از رویکردهای نهاد کتابخانه‌های عمومی را توسعه مشارکت خیرین در ساخت کتابخانه‌های عمومی عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا و همگام با این سیاست در سال جاری سه کتابخانه با زیربنایی بالغ بر هزار و 670 مترمربع را به مساحت 3 هزار مترمربع با مشارکت خیرین و مجموعه تلاشگر شهرداری به سیستم کتابخانه‌ای استان اضافه می‌کنیم.

وی با بیان این‌که سرانه مطالعه کتاب در بین مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان کم است، گفت: خانواده‌ها باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که حداقل هر ماه در سبد کالایی خود خرید کتاب را داشته باشند.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول