اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

برنامه‌های ایام محرم در باشت به بهترین شکل ممکن برگزار شود

فرماندار باشت جهانی بودن شخصیت امام حسین(ع) را مهم‌ترین دلیل برای برگزاری مراسم ایام محرم دانست و گفت: برنامه‌های ایام محرم باید در باشت به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

برنامه‌های ایام محرم در باشت به بهترین شکل ممکن برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، صبح امروز جلسه هماهنگی برگزاری مراسم استقبال از محرم امروز به همت دفتر نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی واقع در شهرستان باشت برگزار شد.

این جلسه که با حضور محمدی فرماندار، ظفری رئیس دفتر نماینده و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستانی به منظور هماهنگی استقبال از ماه محرم و برنامه‌ریزی هر چه بهتر استفاده از معنویات این ماه، در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.  

یزدان محمدی در این جلسه با بیان این‌که عشق به سرور و سالار شهیدان عشقی عمیق است که وجود تمام شیعیان را فرا گرفته است، اظهار کرد: امام حسین (ع) تنها متعلق به شیعیان نیست بلکه در سراسر جهان مردم فارغ از هر دین و مذهب برای این شخصیت الهی ارزش خاصی قائل هستند.

فرماندار باشت در ادامه تصریح کرد: جهانی بودن شخصیت امام حسین(ع) را مهم‌ترین دلیل برای اهمیت به برگزاری آیین‌های مربوط به ماه محرم به ویژه دهه اول است و شایسته است که این ایام به بهترین شکل ممکن برگزار شود تا بتوانیم در راه زنده نگه‌داشتن قیام عاشورا و دلیل اصلی این ایثار که امر به معروف و نهی از منکر است، قدم برداریم.

وی یادآور شد: باید دستگاه‌های مسئول توجه داشته باشند که بهترین برنامه‌ها را در این ایام به اجرا در آورند.

محمدی عنوان کرد: هدف اصلی برگزاری این جلسه که یک جلسه هم‌اندیشی است، هم‌فکری و تعامل با یکدیگر در راستای اجرای برنامه‌های شایسته با شان امام حسین (ع) در دهه اول محرم است.

در ادامه این جلسه حاضران هر کدام ضمن بیان برنامه‌هایی پیشنهادی خود اعلام آمادگی کردند که برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌هایی ایام محرم با تمام توان آماده همکاری با ستاد برگزاری مراسم محرم هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مراسم عزاداری استقبال از ماه محرم در روز یک‌شنبه ساعت چهار بعد از ظهر از محل ایستگاه مسافربری این شهرستان به سوی گلزار مطهر شهدا و با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82007/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول