اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان هندیجان مطرح کرد

بدهی میلیاردی شهرداری هندیجان / لزوم تعامل مسئولان ملی و استانی

رئیس شورای اسلامی شهرستان هندیجان از بدهی میلیاردی شهرداری این شهر خبر داد و گفت: همین امر روند خدمت‌رسانی به شهروندان را مختل کرده است.

بدهی میلیاردی شهرداری هندیجان / لزوم تعامل مسئولان ملی و استانی

علی عبادی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان از بدهی میلیاردی شهرداری این شهر خبر داد و اظهار کرد: این بدهی در سال‌‌های گذشته انباشته شده و شهرداری را دچار مشکلات مالی شدیدی کرده است.

وی با بیان اینکه این بدهی شهرداری را در اجرای امورات جاری، پرسنلی و کارهای عمرانی با مشکل مواجه کرده است اضافه کرد: ناچار هستیم برای جبران بدهی شهرداران گذشته و حل مشکلات مالی، فکری اساسی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان هندیجان ضرورت حمایت مسئولان استانی و شهرستانی را در حل مشکلات مالی شهرداری هندیجان خواستار شد و تصریح کرد: امید می‌رود با تلاش‌های اعضای شورای اسلامی شهر و تدابیری که اتخاذ می‌کنند بتوانیم میزان بدهی میلیاردی را تا حدودی کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه درآمدهای شهرداری هندیجان به هیچ‌وجه پاسخگوی هزینه‌‌ها نیست عنوان کرد: ضمن اینکه اعتبارات لازم نیز برای شهرداری در نظر گرفته نمی‌شود.

عبادی‌نسب همچنین عنوان کرد: با وجود اینکه مسائل مالی، مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرده است اما شهرداری و شورا در حد بضاعت موجود تمام تلاش خود را انجام می‌‌دهند.

وی با اشاره به اینکه هیچ راه گریزی از این بدهی‌ها جز با حمایت مسئولان ملی و استانی نیست تصریح کرد: در این خصوص شهرداری در بحث پرداخت حقوق کارکنان و پرسنل نیز با مشکلاتی جدی مواجه شده است.

انتهای پیام/72001/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول