اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه نانوایی‌های هندیجان خبر داد

6 میلیون ریال جریمه نقدی برای 3 نانوایی متخلف در هندیجان

رئیس اتحادیه نانوایی‌های هندیجان از 6 میلیون ریال جریمه نقدی برای سه نانوایی متخلف در این شهرستان خبر داد.

6 میلیون ریال جریمه نقدی برای 3 نانوایی متخلف در هندیجان

حسن طلوع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان از جریمه نقدی برای سه نانوایی متخلف در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: علت این امر کم‌فروشی و نامرغوب بودن نان‌ها بوده است که در این راستا مبلغ 6 میلیون ریال جریمه نقدی در نظر گرفته و یک نانوایی نیز تعطیل شد.

وی با بیان اینکه 16 نانوایی در سطح شهر هندیجان و پنج نانوایی در سطح روستاهای این شهرستان وجود دارد که سه نانوایی به صورت نان سفیدپز و یک نانوایی تافتون و یک نانوایی همدانی پخت می‌کنند اضافه کرد: این تعداد نانوایی‌ها هر ماه 4 هزار و 450 کیسه آرد معادل 218 تن آرد را مصرف می‌کنند.

رئیس اتحادیه نانوایی‌های هندیجان با اشاره به کیفیت آرد در این شهرستان تصریح کرد: با توجه به پائین بودن کیفیت آرد، پیش از این مشکلاتی در شهرستان وجود داشت که امسال با تلاش‌های صورت گرفته خوشبختانه هیچگونه مشکلی در راستای پخت نان در شهرستان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در پخت نان افزودنی غیرمجازی وجود ندارد و نانوایی‌ها تنها از مایع خمیر استفاده می‌کنند افزود: یک نانوایی به صورت کشیک از ساعت 22 تا 23 شب به منظور رفاه حال شهروندان کار پخت نان را انجام می‌دهد.

طلوع در مورد بیمه نانوایان عنوان کرد: در سال گذشته بیمه کارگران و صاحبان نانوایی‌ها روند خوبی داشت اما امسال با توجه به افزایش مبالغ بیمه‌ای با مشکل رو به رو شده‌‌اند که از مسئولان بیمه و تامین اجتماعی ملی و استانی در این زمینه انتظار همکاری بیشتری داریم.

*توزیع 150 کیسه آرد بین عشایر

وی اضافه کرد: با توجه به عشایری بودن منطقه در جلسات تعزیرات آرد و نان مصوب شد 150 کیسه آرد به صورت خانگی در بین عشایر توزیع شود.

رئیس اتحادیه نانوایی‌های هندیجان همچنین عنوان کرد: اگر نانوایی به دلایلی تعطیل شود سهمیه آرد آن به نانوایی‌های همجوار توزیع می‌شود.

طلوع در پایان خواستار ارائه تسهیلات به‌منظور بازسازی نانوایی‌ها در سطح شهرستان شد و از مسئولان استانی خواست برای بازسازی برخی از این نانوایی‌ها همکاری‌های لازم را اعمال کنند.

انتهای پیام/72001/ل40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول