اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط 4 گردان بیت‌المقدس و 2 گردان کوثر آغاز شد

رزمایش بزرگ محرم 2 در اصفهان

رزمایش بزرگ محرم 2 اصفهان، توسط 4 گردان بیت‌المقدس و 2 گردان کوثر در اصفهان آغاز شد.

رزمایش بزرگ محرم 2 در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسعود جهانگیری عصر امروز در محل رزمایش محرم 2 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اعلام آمادگی و اقتدار بسیج رزمایش 2 روزه‌ای با حضور 4 گردان بیت‌المقدس و 2 گردان کوثر در محل مانور صاحب‌الزمان (عج) اصفهان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش در راستای پدافند غیرعامل اجرا می‌شود، افزود: رزمایش محرم 2 امسال با شعار وحدت، بصیرت، استکبارستیزی و شناخت دشمن اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضای اصفهان تصریح کرد: نیروهای بسیج ضمن آموزش‌هایی که از قبل گذرانده‌اند امروز به صورت عملی در این مانور شرکت و اعلام آمادگی خود را در مقابل تهدیدات دشمن نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما در معرض تهدیدات نرم دشمن قرار گرفته‌ایم، گفت: در همین راستا اقدامات فرهنگی توسط قرارگاه بصیرت و مجموعه فرهنگی و نیز گردان‌ها انجام داده و نیز مسابقات فرهنگی برای آمادگی بیشتر بسیجیان برگزار شده است.

جهانگیری به اجرای اصول 9 گانه وضعیت دشمن فرضی در این مانور اشاره کرد و افزود: اختفا، پوشش، تخریب، مکان‌یابی، پراکندگی، استقرار، تفرقه، جداسازی و ضد استقرار از جمله اصول‌ مانوری است که امروز در اصفهان انجام گرفت.

وی به اجرای این رزمایش توسط 4 گردان بیت‌المقدس و 2 گردان کوثر طی امسال و فردا در اصفهان خبر داد و افزود:‌ این بسیجیان از پایگاه‌ها و حلقه‌های بالایی هستند که امروز به صورت رزمایش عملی و فردا در رزمایش دفاع از کوی و برزن به اجرای مانور می‌پردازند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام رضا (ع) اصفهان بیان کرد: رزمایش امسال نسبت به سال گذشته از نظر سطح کیفی و نیز پدافند غیرعامل و در راستای تهدیدات جنگ نرم ارتقا داشته است.

انتهای پیام/63012/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول