اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه عاشورا گفت: رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر در سراسر استان برگزار می‌شود که صدای انفجارهای پایان هفته مربوط به این رزمایش است.

رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، ابراهیم عسگر کریمیان در نشست هماهنگی رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر هدف از این رزمایش را ارزیابی و تقویت آمادگی نظامی برای مواقع بحرانی دانست.

ابراهیم عسگر کریمیان با تاکید به صیانت از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، هشدار داد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در صورت تعدی به خاک کشور، با جواب دندان‌شکن روبرو می‌شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی رنگ دینی و فرهنگی دارد، گفت: دین محصور در مرزهای جغرافیایی نیست و انقلاب اسلامی با الهام از اسلام ناب محمدی(ص) تشکیل شده است.

کریمیان افزود: با توجه به جهانی بودن انقلاب، جهانی می‌اندیشیم و باید توان مبارزه، مقاومت در همه حوزه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی، فناوری و دیگر عرصه‌ها را در رکاب امام زمان(عج) داشته باشیم.

این فرمانده بسیجی در ادامه «بسیج، ولایت و استقامت» را شعار این رزمایش عنوان کرد و گفت: رزمایش گردان‌های واکنش سریع «بیت‌المقدس و کوثر» با حضور 55 گردان، متشکل از خواهران و برادران و با رمز«لبیک یا رسول‌الله (ص)» در استان برگزار می‌شود.

این رزمایش روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته، به صورت همزمان در همه نواحی و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/60001/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول