اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دیلم خواستار شد

مشارکت مردم در بهبود وضعیت ظاهری شهر دیلم

شهردار دیلم گفت: بی‌شک مشارکت مردم در زیباسازی شهر نقش مهمی در تغییر مبلمان شهری و بهبود وضعیت ظاهر شهر دارد.

مشارکت مردم در بهبود وضعیت ظاهری شهر دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، محمود طاهری‌نیا صبح امروز در نشست با مدیران اجرایی دیلم اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و اعلام اخطاریه از سوی مدیریت بحران استان از ابتدای کار، اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای مقابله با وقوع احتمالی سیل در دیلم انجام شده است.

وی بیان کرد: در همین ارتباط  با دستگاه‌های امدادی در شهرستان هماهنگی‌ لازم انجام شده و برای مقابله با حوادث احتمالی آماده هستیم ضمن اینکه نقاط  آسیب‌پذیر شهر را نیز شناسایی کردیم.

شهردار دیلم تصریح کرد: به منظور بررسی و مطالعات در بخش نقاط آسیب‌پذیر در دیلم تشکیل یک کارگروه فنی ستاد بحران را ضروری می‌دانیم تا در این کارگروه نسبت به رفع مشکلات این حوزه اقدام کنیم.

وی با تاکید بر زیباسازی مبلمان شهری در دیلم تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما در شهرداری جمع‌آوری نخاله‌ها در برخی نقاط شهر است که باید با تلاش پرسنل زحمتکش شهرداری این کار را انجام دهیم.

شهردار دیلم گفت: از عموم اصناف و مردم می‌خواهیم نسبت به جمع‌آوری نخاله‌های خود در سطح شهر اقدام و شهرداری را زیباسازی شهر یاری کنند.

طاهری‌نیا بیان داشت: داشتن شهری بانشاط و شاداب از اهداف ما در شهرداری دیلم است تا شاهد این باشیم که مردم این شهر در فضایی شاد زندگی کنند. بی‌شک مشارکت مردم در زیباسازی شهر نقش مهمی در تغییر مبلمان شهری و بهبود وضعیت ظاهر شهر دارد.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول