اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه ۱۲ اصفهان:

شمال شهر اصفهان از آلوده‌ترین نقاط اصفهان است

شهردار منطقه ۱۲ گفت: شمال شهر اصفهان از لحاظ پراکندگی صنایع و مشاغل مزاحم با توجه به وجود پالایشگاه پتروشیمی و نیروگاه شهید منتظری از آلوده‌ترین نقاط اصفهان است.

شمال شهر اصفهان از آلوده‌ترین نقاط اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، عباسعلی نصوحی با اعلام این مطلب اظهار کرد: بیش‌ترین درصد چگالی جمعیتی در منطقه شمال‌شهر مستقرشده و پالایشگاه با استقرار در همسایگی سکونت‌گاه‌های بختیار دشت، کوی دانشگاه صنعتی، شهرک محمودآباد، امین‌آباد و دهنو سلامت شهروندان را تهدید می‌کند، لذا رهایی از این معضل نیاز به برنامه‌ریزی خاصی دارد.

وی ایده احداث شهرک‌های صنعتی در اصفهان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: متأسفانه به مرور زمان سکونت‌گاه‌هایی در این شهرک‌ها شکل‌گرفته‌اند که اهداف اصلی شهرک‌های صنعتی را تحت شعاع قرار داده که به طور مثال می‌توان به منطقه محمودآباد اشاره کرد.

شهردار منطقه 12 عنوان کرد: تجمع مشاغل مزاحم و آلاینده در شهرک صنعتی محمودآباد تهدیدی برای شهروندان این محله است.

نصوحی اذعان داشت: پیش‌بینی انتقال این مشاغل برای حفظ سلامت و جان اهالی و شهروندان محمودآباد لازم و ضروری است، لذا می‌بایست جا‌نمایی‌هایی جهت خروج آن‌ها به خارج از محیط شهری اصفهان هرچه سریع‌تر صورت گیرد.

انتهای پیام/2301/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول