اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس:

دومین راه ارتباطی گیلان‌ ـ قزوین در رودسر اجرایی می‌شود

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: دومین راه ارتباطی گیلان‌ ـ قزوین به‌زودی در رحیم‌آباد ‌رودسر اجرایی می‌شود.

دومین راه ارتباطی گیلان‌ ـ قزوین در رودسر اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، محمدمهدی رهبری‌املشی عصر امروز در جمع مردم رحیم‌آباد رودسر با اشاره به آخرین وضعیت احداث بزرگراه رحیم‌‌آباد ‌ـ قزوین، اظهار کرد: کار اجرایی این بزرگراه با تخصیص 900 میلیون تومان استارت خورد که برای این پروژه عظیم بسیار اندک بود.

وی با بیان اینکه مبلغ 100میلیارد تومان برای این راه عظیم از طریق فروش کارخانه‌ها به صورت فوق‌العاده در نظر گرفته شده است، افزود: ساخت اجرایی آزاد راه قزوین ‌ـ رحیم‌آباد رودسر از طرف اداره کل راه قزوین به مناقصه گذاشته شده است.

نماینده مرم رودسر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: برای برون‌رفت منطقه رحیم‌آباد از بن‌بست و طبق ماده 125 در تلاش هستیم که اعتبارات دیگری برای آزاد راه سراوان‌ـسیاهکل‌ـاملش‌ـرحیم‌آباد به رامسر در نظر گرفته شود.

وی گفت: در صورت تأیید این آزاد راه از طرف اداره کل راه و شهرسازی گیلان موجب تحول در شرق این استان می‌شود.

رهبری‌املشی در ادامه به فرا رسیدن 13 آبان ماه اشاره کرد و یادآور شد: 13 آبان باید گرامی نگه داشته شود و ما باید زیر چتر رهبری حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید تمام سیاست‌های کشور در چارچوب خط مشی رهبری باشد، تصریح کرد: اگر مجلس، دولت و قوه قضائیه از خط رهبری تخطی و سرپیچی کنند در واقع از اسلام و قرآن سر پیچی کردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه نباید کاری کنیم که دنیا بگویند نسبت به دولت بی‌اعتنا هستیم، خاطرنشان کرد: نباید از مسیر اصلی خود و آرمان‌های امام (ره)، رهبری و شهدا دور شویم.

وی بهترین راه دشمنی با آمریکا را استقلال داشتن و متکی به خود بودن ذکر کرد و متذکر شد: باید کاری کنیم که از نظر علمی، اقتصادی و ... مستقل باشیم تا دنیا به ما نیازمند باشد.

رهبری‌املشی آمریکا و قدرت‌های استکباری را زورگو و متکبر خواند و خاطرنشان کرد: دنیای غرب تا زمانی که در چارچوب اصول نظام و با حفظ عزت با ملت ما برخورد داشته باشند ما به غیر از صهیونیسم که فرزند نامشروع است و اصولاً آن را قبول نداریم با تمام دنیا تعامل خواهیم داشت.

وی از مردم منطقه رحیم‌آباد رودسر خواست که در رونق بخشی به کشاورزی استان با دولت همگام بوده و به آن کمک کنند تا بیکاری پنهانی که در گیلان سایه انداخته است، رخت بر بندد.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول