اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار محمدجعفر اسدی:

هنوز هم امریکا مصداق شیطان بزرگ است

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز اعوذ بالله من الشیطان الرجیم به منزله مرگ بر آمریکاست، زیرا امام (ره) فرموده‌اند امریکا شیطان بزرگ است.

هنوز هم امریکا مصداق شیطان بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار محمدجعفر اسدی صبح امروز در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی پیشین سرباز اظهار داشت: اگر کسی بخواهد شعار مرگ بر امریکا را حذف کند می‌خواهد راه شیطان را به دل‌ها باز کند.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه گفت: ما تا نفس در بدن داریم شعار مرگ بر امریکا فریاد میزنیم و به حرف زید و امر هم کاری نداریم.

این مسئول عنوان کرد: امروز اعوذ بالله من الشیطان الرجیم به منزله مرگ بر آمریکاست، زیرا امام (ره) فرموده‌اند امریکا شیطان بزرگ است.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: خدمت صادقانه برای رضایت خدا این هدف شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب همانطور که بنیانگذار ش قول داده ابر قدرت ها را بر زمین می نشاند.

اسدی اذعان داشت: شهدا به منزله خون در رگ‌های جامعه هستند، شهدا شمع محفل بشریت هستند، خون حیات است و نور روشن کننده طریق، ما نیابد طریق خود را گم کنیم، خانواده شهدا به ما حیات داده و راه را هم به ما نشان داده اند، تکریم و تجلیل از آنها همیشه لازم و واجب است.

این مسئول گفت: ما افتخار می کنیم که اهل ایران هستیم، قوم بلوچ، کرد، ترک و همه باید افتخار کنیم که خداوند منت گذاشته و ما را در این ملک که عزت و شرفش بالاست، قرار داده است.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ستاد کل نیروهای مسلح اذعان داشت: ایران به هیچ وجه با این کشورهای جعلی قابل مقایسه نیست، برای ما همین بس که شاگرد مکتب رسول الله هستیم.

مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای حوادث تروریستی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت شهدای وحدت در سیستان و بلوچستان با حضور سردار اسدی معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ستاد کل نیروهای مسلح، معتمدان طوایف ، سران طوایف، مسئولان و خانواده‌های شهید شوشتری و سایر شهدای وحدت در حسینیه شهیدان میرحسینی پادگان تیپ 110 سلمان نیروی زمینی سپاه در زاهدان برگزار شد.

انتهای پیام/‌75004/ن40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول