اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

رسوائی امریکا را در سفر هیات ایرانی به نیویورک شاهد بودیم

امام جمعه بردسکن گفت: آمریکا و ایادی او در سفر هیات ایرانی رسوا شدند و اقتدار ایران اسلامی به رخ جهان کشیده شد.

رسوائی امریکا را در سفر هیات ایرانی به نیویورک شاهد بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن ضمن بررسی زندگانی امام جواد(ع) و عرض تسلیت شهادت این امام همام به ارادتمندان حضرتش اظهار کرد: سفر ریاست جمهوری  موجی از اقتدار ملت ایران را در جهان نشان داد و جهانیان را مبهوت سیاست خود کرد.

وی افزود: استکبار همیشه خوی استکباری دارد و باید مسئولان سیاست خارجی ما با هوشیاری در این زمینه حرکت کنند.

امینی به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و همسرش فاطمه زهرا(س) اشاره نمود و گفت: جوانان باید از سیره و منش این امامان درس بگیرند که چقدر این بزرگواران شیفته خدمت و با یکدیگر چه کارهای بزرگی را انجام دادند.

وی زندگی سراسر ساده فاطمه زهرا(س) را یادآور شد و افزود: اکثر خانواده هایی که با مشکل زندگی مواجه هستند به سبب رو آوردن به چیزهایی است که رنگ و بوی خدایی ندارد زیرا اگر این خانواده‌ها با رعایت تقوای الهی به زندگی خود عشق بورزند هیچ وقت زندگی آنان از بین نخواهد رفت .

امام جمعه بردسکن  اظهار کرد: جوانان ما باید از حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) الگو بگیرند و پدران و مادران نیز توقعات خود را بالا نگیرند که ازدواج فرزندان خود را به تاخیر بیندازند.

امینی گفت: خداوند در جوانان یک میل طبیعی قرار داده است و برای رفع این میل طبیعی نباید با انجام تجملات موجب تاخیر این امر الهی شویم .

وی اظهار کرد: پدران و مادران باید یک مقدار کوتاه بیایند و جوانان خود را در شروع زندگی کمک کنند و اینطور نباشد که وقتی ازدواج کردند پدر و مادر فرزند خود را رها کند.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه به نقش اسلام در مورد اصلاح جامعه و تربیت انسان سخن گفت و افزود: تاثیرگذاری خون شهدا که روزبه روز در جامعه پر رنگ‌تر دیده می‌شود به جهت صداقت و ایمان شهدا به راه و روش اسلام و دین خدا است.

انتهای پیام/2202/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول