اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیران سلامت آذربایجان غربی:

بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ نیاز به تجهیز دارد

مدیر عامل مجمع خیران سلامت آذربایجان غربی گفت: بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ نیازهای تجهیزاتی، ساختمانی و تاسیساتی دارد.

بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ نیاز به تجهیز دارد

ناصر اطمینان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به لزوم بهسازی نمای ورودی بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ، اظهار داشت: بهسازی آزمایشگاه و رختشوی‌خانه این  بیمارستان نیز از جمله نیازهای ساختمانی و تاسیساتی مورد نیاز است.

وی با اشاره به ضرورت احداث محل سی.تی.اسکن در بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ، تصریح کرد: در این بیمارستان باید محل دستگاه بی‌خطر ساز زباله ایجاد شود.

اطمینان به سایر نیازهای ساختمانی و تاسیساتی بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ اشاره کرد و اذعان داشت: تخریب و بهسازی اتاق رانندگان و احداث انبار داروئی و لوازم پزشکی از جمله این نیازها هستند.

مدیر عامل مجمع خیران سلامت آذربایجان غربی افزود: در این بیمارستان اتوکلاو CSR، فیتال مانیتورینگ، تخت جراحی عمومی، مخلوط‌کننده اکسیژن هوا،Tissue flouto dispenser، Cold late، Hot plate، هود میکروب با لامپ UV، واشر الایزا برای بخش هورمون و کوآگلومتر مورد نیاز است.

وی به لزوم خریداری دستگاه ماموگرافی دیجیتال و نگاتوسکوپ بزرگ برای بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ خبر داد و گفت: سه برانکارد حمل بیمار و سه کابئوگراف از جمله نیازهای تجهیزاتی این بیمارستان است.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول