اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشکده علوم پزشکی نیشابور خبر داد

برپایی نمایشگاه پدافند غیرعامل در بیمارستان‌های نیشابور

دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور از برپایی نمایشگاه پدافند غیرعامل در بیمارستان‌های 22 بهمن و حکیم این دانشکده خبر داد.

برپایی نمایشگاه پدافند غیرعامل در بیمارستان‌های نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، اسدالله حسن‌زاده ظهر امروز در نشست خبری که در محل اتاق جلسات این دانشکده برگزار شد، اظهار کرد: پدافند غیر‌عامل به مجموعه ابزارهای کنترلی برای امور مختلف گفته می‌شود تا مانع از ایجاد انگیزه دشمن برای حمله شود.

وی اضافه کرد: این مجموعه به ‌صورت دفاع غیر‌مستقیم سبب خنثی کردن هجوم دشمن و مانع آسیب رسیدن به مردم می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، اطلاع‌رسانی از طریق بیلبوردهای چهارراه انقلاب و ابتدای خیابان نور، ترویج فرهنگ پدافند غیر‌عامل در سربرگ و مکاتبات اداری درون دانشکده، ادارات و نهادهای دیگر و ارسال پیامک به تعداد 10 هزار مورد برای شهروندان را از برنامه‌های این هفته توسط این دانشکده اعلام کرد.

اسدزاده یادآور شد: 10 دوره آموزشی پدافند غیرعامل همراه با احراز رتبه آموزشی ضمن خدمت به مدت هشت ساعت تا پایان سال برگزار می‌شود که مدرسان آن از پرسنل وزارت‌های بهداشت و اطلاعات هستند.

این مقام مسئول در دانشکده علوم پزشکی با بیان اینکه بیوتروریسم بمب اتم کوچک فقراست، اضافه کرد: جلسه آشنایی با بیوتروریسم با حضور 70 نفر از مدیران و پرسنل دانشکده برگزار شد.

اسدزاده از برگزاری مسابقه اینترنتی در خصوص پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: پنج پرسش از مطالب جزوه‌ای که روی سایت وبدا قرار گرفته همراه با جوایز نفیس طراحی شده است که مردم و همکاران می‌توانند در آن مشارکت کنند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول