اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

نقش رسانه‌ها در اصلاح ساختار سیاسی آذربایجان غربی بی‌بدیل است

استاندار آذربایجان غربی گفت: نقش رسانه‌ها در اصلاح ساختار سیاسی آذربایجان غربی بی‌بدیل است و رسانه‌ها باید علایق شخصی را به جای علایق و دغدغه‌های عمومی قرار ندهند.

نقش رسانه‌ها در اصلاح ساختار سیاسی آذربایجان غربی بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری‌های فعال آذربایجان غربی که در دفتر استاندار برگزار شد، اظهار داشت: آذربایجان غربی از استان‌های حساس و پرجمعیت است و به جهت طولی بودن، اقوام مختلف در آن سکونت دارند.

وی ادامه داد: مباحث مربوط به آذربایجان غربی با سایر استان‌های کشور متفاوت است و در این چهار سال مواردی که به استان آذربایجان غربی مربوط می‌شد پی گیری شد.

جلال‌زاده ابراز داشت: استاندار یک مقام هماهنگ‌کننده و مدیر ارشد سیاسی بوده و اولویت نخست استاندار انجام تنظیمات سیاسی منطقه است و مباحث بعدی در اولویت‌های دوم به بعد قرار دارد.

وی با بیان اینکه ساختار سیاسی در آذربایجان غربی معیوب است، یادآور شد: به دلایل مختلف بعضی از افراد که باید نقش‌آفرینی کنند اکنون از کار خود فاصله گرفته و در حال حاضر جریانات سیاسی در آذربایجان غربی بدون لیدر هستند و در انتخاب استاندار نیز همین اتفاق افتاده است.

جلال‌زاده خاطرنشان کرد: در کشور حزب‌ها به صورت فصلی و انتخاباتی فعال هستند که در استان نیز به این موضوع مبتلا هستیم به طوری که جریانات متشکل، تشکیلات و حزب در آذربایجان غربی وجود ندارد و از این جهت ساختار سیاسی در استان معیوب است.

استاندار آذربایجان غربی افزود: این موضوع خود را در تصمیم سازی‌ها نشان می‌دهد و نمونه به روز آن مربوط به انتخاب استاندار بعدی است.

جلال‌زاده تصریح کرد: در طول چهار سال خدمت از افراط و تفریط پرهیز شده و چالش سیاسی بین مدیران استان ایجاد نشده و سالم‌سازی محیط سیاسی استان از طرف استانداری حفظ شده است.

وی به برنامه آینده خود اشاره کرد و اذعان داشت: دغدغه اصلی من در زمینه پایان تحصیلات بوده و در زمینه ادامه فعالیت خود حضور در محیط دانشگاهی بیشتر از سایر فعالیت‌ها خواهد بود.

جلال‌زاده اعلام کرد: در این دوره مجموعه و یادمان شهید باکری کلید خورد و باید به عنوان یک ظرفیت در استان مطرح شود.

وی رسانه‌ها را جزو ساختار سیاسی کشور عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها باید علایق شخصی را به جای علایق و دغدغه‌های عمومی قرار ندهند.

جلال‌زاده بر نقش رسانه‌ها در اصلاح ساختار سیاسی آذربایجان غربی تاکید و تصریح کرد: پایگاه‌های خبری، رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها باید روی مسائل اثباتی تاکید کنند.

وی دیدار آخر خود با مقام معظم رهبری را به عنوان شیرین‌ترین خاطرات خود مطرح کرد و ادامه داد: حادثه سقوط هواپیما و حادثه تلخ رژه مهاباد جزو صحنه‌های ناراحت کننده دوره چهار ساله بود.

جلال‌زاده ابراز داشت: یک سری کارهای روتین از جمله راه آهن ارومیه، بزرگراه ارومیه تبریز، منطقه آزاد و... وجود دارد که استاندار بعدی نیز این کارها ادامه خواهد داد و در کنار این کارهای روتین هر فردی که در مسئولیت قرار می‌گیرد علایقی دارد.

وی ادامه داد: در بحث راه آهن ارومیه با توجه به اینکه یک سوم اعتبارات مورد نظر تخصیص یافت اولویت نخست احداث ساختمان ایستگاه اصلی در دستور کار قرار گرفت و احداث مسجد و... در اولویت‌های بعدی قرار گرفت.

جلال‌زاده اظهار داشت: وضعیت پیشرفت بزرگراه ارومیه تبریز راضی‌کننده بوده و برای منطقه آزاد زمان زیادی صرف شده و باید ادامه یابد.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: باید در برای حوزه دانشگاه زمان بیشتری صرف شود تا شاهد توسعه بیشتر دانشگاه‌های استان باشیم چرا که هزینه در زمینه حوزه دانشگاهی ارزشمند است.

جلال‌زاده با بیان اینکه خبرگزاری‌ها نباید خنثی باشند، اضافه کرد: اصحاب رسانه باید مطالب پر محتوا، سنگین و وزین ارائه دهند.

انتهای پیام/61005/ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول