اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

مرگ بر آمریکا شعار‌ ملت‌های آزادیخواه است

‌امام جمعه رفسنجان گفت: همه ملت‌های آزادیخواه شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

مرگ بر آمریکا شعار‌ ملت‌های آزادیخواه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با تاکید بر انجام واجبات‌، معرفت و شناخت تقوا را بالاترین درجه آن دانست‌ و اظهار داشت: بنا به فرمایش امام علی (ع) اگر فردی دین و برنامه‌های دینی خود را بر ‌اساس دنیا و هوای نفس منظم کند، آخرت خود را تباه کرده است.

رمضانی‌پور افزود: استفاده از دستورات قرآن در زندگی اهمیت زیادی دارد، باید قرآن را دریابیم و در آن تعمق و تدبر داشته باشیم و فرزندان خود را نیز به اطاعت از دستورات قرآن فراخوانیم که اگر اینگونه شود فرزندان ما هرگز منحرف نمی‌شوند.

وی به هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر و آغاز ماه محرم اشاره کرد و‌ بیان داشت: بهترین معروف‌ها نماز است و اگر فرهنگ‌سازی شود، تمام اقشار هنگام نماز، کار خود را تعطیل کنند‌ و به سوی نماز بشتابند هیچ منکری جامعه را فرا نمی‌گیرد.

رمضانی‌پور بیان کرد: عزاداری‌های ماه محرم باید به دور از انحرافات و همراه با شناخت معرفتی از قیام امام حسین (ع) باشد، باید به عمق واقعه عاشورا پی برد از جمله ویژگی‌های اقامه عزا برای سید‌الشهدا (ع) عزاداری به شکل صحیح آن است.

خطیب جمعه رفسنجان از یوم‌الله 13 آبان یاد کرد و ابراز داشت: این روز تنها روز راهپیمایی دانش‌آموزان و دانشجویان نیست، بلکه همه باید در این روز شرکت کنند و شعار مرگ بر آمریکا را که شعار همه ملت‌های آزادیخواه دنیا است، سر ‌دهند.

وی اذعان کرد: اهمیت 13 آبان برای ملت ما زیاد است و در این روز به دشمنان کینه‌توز خود می‌فهمانیم که ما ملت صلح‌طلب و معتقد هستیم و زیر بار ظلم، زور و جنایت نمی‌رویم.

رمضانی‌پور گفت: شنود‌ ده‌ها میلیارد تلفن مردم توسط آمریکا که ابر‌قدرت جاسوسی در دنیا است و حتی به همپیمانان خود ‌رحم نکرده ‌برگی دیگر از جنایت‌های این کشور است.

وی تصریح کرد:‌ کسانی که تلاش دارند، شعار مرگ بر آمریکا حذف شود و گفت‌وگو با سران آمریکا را نعمت الهی می‌دانند توجه داشته باشند که دل به چه قدرتی خوش کرده‌اند‌.

رمضانی‌پور افزود: چنین افرادی با اینگونه فکر و اندیشه افرادی ترسو، کم‌اعتقاد و دنیا‌طلب هستند ما نصیحتشان می‌کنیم از ملت جدا نشوند و از راه امام راحل و ولایت فاصله نگیرند، فرمایشات امام را تحریف نکنند و با ولایت دشمنی نداشته باشند که این بیشتر به نفعشان است.‌

وی از فرمایش رهبر فرزانه یاد کرد و افزود: ایشان فرمودند‌ تا ذهن مردم از شعار مرگ بر آمریکا پر است، تسلط آمریکا بر کشور ما امکانپذیر نیست.

رمضانی‌پور حمله تروریستی به مرزبانان کشور را از ناحیه دشمنان اسلام به ویژه سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا دانست و بیان داشت: آنها با این شیوه‌ها نمی‌توانند ملت ما را به زانو درآورند. 

به گزارش فارس، راهپیمایی 13 آبان در رفسنجان از میدان شهدا به سمت میدان ابراهیم (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80016/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول