اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

خواسته‌های مردم حداقلی و قابل انجام است

فرماندار بندرعباس گفت: اکثر خواسته‌ها و انتظارات مردم منطقه سیاهو در این شهرستان، معمول، حداقلی و قابل انجام است.

خواسته‌های مردم حداقلی و قابل انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی صبح امروز به همراه جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان از روستاهای دهستان سیاهو از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرعباس بازدید به عمل آورد.

فرماندار بندرعباس با حضور در مسجد روستای کووه و در بین اهالی روستا با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه است اظهار داشت: اکثر خواسته‌های مردم در روستاها معمول، حداقلی و قابل انجام است و زیبنده نیست که در کنار این همه خدمات ارزشمند و بزرگی که به برکت انقلاب اسلامی در کشور تحقق یافته هنوز مردم در برخی از مناطق روستایی از نبود امکانات اولیه از قبیل خانه بهداشت، راه هموار روستایی و استقرار محیط آموزشی و بی‌بهره بودن از آب که خود الفبای آبادانی است گله‌مند باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه خدمت به مردم افتخار است تاکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی شأن هر مدیر خدمتگزاری است و چه افتخاری بهتر از این که خادم مردم باشی و رضای الهی را در پیش داشته باشی لذا مسئولان باید از این فرصت به دست آمده در راستای تحقق شأن خدمتگزاری با عزم و اراده جدی و نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نهایت استفاده را ببرند و در انجام امور مردم کوشا باشند.

مرادی در ادامه با اشاره به مشارکت و پیگیری مردم افزود: مردم در مناطق روستایی نمایندگانی در شوراهای اسلامی دارند که باید از طریق نمایندگانشان با جدیت تمام پیگیر تحقق خواسته‌های به حق خود باشند و این انتظارات و خواسته‌ها میسر نمی‌شود مگر با اتحاد، همدلی، همکاری و پیگیری مستمر مردم با مسئولان.

فرماندار همچنین با حضور در مسجد روستای فورخورج و در جمع اهالی این روستا بیان داشت: مسئولان باید در جهت عمران و آبادانی روستاها تلاش مضاعف داشته باشند و با توزیع عادلانه امکانات و حضور مستمر؛ رضایت خاطر مردم را فراهم کنند.

همچنین در این سفر با حضور فرماندار بندرعباس مراسم کلنگ‌زنی خانه عالم روستای فورخورج صورت گرفت.

فرماندار بندرعباس در پایان از هنرستان کشاورزی شهرستان بندرعباس در دهستان سیاهو بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول