اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

ورزش پهلوانی برگرفته از ایران زمین است

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش پهلوانی برگرفته از ایران زمین است.

ورزش پهلوانی برگرفته از ایران زمین است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ایرج عبدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات جهانی کشتی پهلوانی در خرم‌آباد اظهار کرد: جوانان لرستانی یادگار شهیدان دوران جنگ هستند که مقام معظم رهبری در خصوص آنها می‌فرماید «رزم جوانان لرستانی بیش از آنکه شنیدنی باشد، دیدنی بود.»

وی با تقدیر و تشکر از همه عوامل دست‌اندرکار برگزاری این مسابقه بزرگ، خاطرنشان کرد: ورزش پهلوانی برگرفته از ایران‌زمین است و این ورزش آغشته با اخلاص و پهلوانی است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این خطه کهن لرستان خواستگاه پهلوانان بزرگی است که در این رشته دارای نام‌های بزرگی هستند.

این مسئول عنوان کرد: استان لرستان در تمام زمینه‌ها به ویژه بحث ورزش دارای استعدادهای فراوانی است که امروز در زمینه کشتی پهلوانی بخشی از این استعدادها را دنیا مشاهده کرده‌ است.

عبدی ابراز کرد: امیدواریم با تلاش و کوشش همه مسئولان کشوری و استانی بتوانیم سایر مسابقات جهانی را در رشته‌های مختلف در این استان برگزار کنیم.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: لرستان استانی جوان است و این جوانان در میادین جنگ، علم، اخلاص، دانش و ... در دنیا حرف برای گفتن دارند که از دولت روحانی می‌خواهیم در این زمینه استان لرستان را مورد حمایت خود قرار دهد.

انتهای پیام/85001/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول