اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پلیس گیلان:

برخورد با بدحجابی خواسته مردم گیلان از پلیس است

معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: برخورد با بدحجابی تنها خواسته پلیس نیست بلکه حجم گسترده‌ای از مردم گیلان این تقاضا را از پلیس دارند.

برخورد با بدحجابی خواسته مردم گیلان از پلیس است

محمدرضا جعفری خیرخواه امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه مردم از پلیس می‌خواهند نسبت به پدیده بدحجابی بی‌اعتنا نباشد، اظهار کرد: مردم انقلابی و ولایت‌مدار گیلان در تماس‌های مکرر با پلیس از وضعیت نامطلوب پوشش برخی از خانم‌ها و جوانان اظهار نارضایتی کرده‌اند و خواستار برخورد قاطع پلیس با این هنجارشکنان شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برخی از این رفتارها ناآگاهانه صورت می‌گیرد، تصریح کرد: برخی جوانان از لباس‌هایی استفاده می‌کنند که منقوش به تصاویر و مطالبی است که حتی معنا و مفهوم آن را نمی‌دانند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان ادامه داد: برخی اصناف نیز در بروز چنین معضلاتی سهیم هستند و با تولید لباس‌های نامناسب و عرضه آن به مشتری در ایجاد آسیب‌هایی نقش دارند.

وی با تصریح بر اینکه جذابیت‌های رسانه ملی باید پاسخگوی نیاز نسل جوان باشد، متذکر شد: جذابیت‌های رسانه ملی به لحاظ کمی و کیفی باید پاسخگوی نیاز مخاطبان به‌ویژه نسل جوان باشد.

جعفری‌خیرخواه لحاظ کردن سلایق مخاطب در تولید و پخش فیلم، موسیقی و ... با رعایت شئونات اسلامی را مهم دانست.

وی مقابله با هجمه فرهنگی دنیای استکبار را نیازمند برنامه‌ریزی‌های مناسب خواند و یادآور شد: در این بین دستگاه‌های متولی فرهنگ و رسانه ملی نقش مهمی به‌عهده دارند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان از مردم استان خواست تا نسبت  به بروز و مشاهده جرم در جامعه بی‌تفاوت نباشند و در صورت مشاهده افراد هنجارشکن سریعاً مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/2300/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول