اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

کار برای جوانان نیازمند هماهنگی تمام دستگاه‌ها است

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: کار برای جوانان نیازمند هماهنگی تمام دستگاه‌ها در این حوزه است.

کار برای جوانان نیازمند هماهنگی تمام دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران امشب در جشنواره پیوندهای آسمانی در محل سینما بهمن این شهرستان، اظهار کرد: ترویج ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار رسالت وزارت ورزش و اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان است. 

وی با تأکید بر اینکه این فرهنگ مناسب باید در جامعه پایه‌ریزی شود، تصریح کرد: تعیین روز ازدواج و تجلیل از خادمان امر ازدواج از جمله سیاست‌های وزارت است که با جدیت پیگیری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، هدف از برگزاری این برنامه‌ها را فرهنگ‌سازی در ترویج ازدواج عنوان کرد و افزود: این موضوع مهم‌ و سرنوشت‌سازترین تصمیم زندگی هر انسانی است.

تیشه‌گران با بیان اینکه وزارت و اداره‌کل کردستان تمامی تلاش خود را در راستای رفع موانع پیش‌روی ازدواج جوانان انجام می‌دهند، گفت: باید ازدواج و سبک زندگانی حضرت علی و فاطمه زهرا را به عنوان الگوی ازدواج در جامعه ترویج کنیم.

وی با اشاره به تشکیل دبیرخانه جشنواره پیوندهای آسمانی به برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص از 20 روز قبل اشاره کرد و گفت: با همکاری دستگاه‌های استانی و بانک‌های عامل تسهیلاتی برای پرداخت وام ازدواج به جوانان صورت گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به پیشرفت کار در حوزه جوانان در این اداره‌کل تصریح کرد: در مراسم و برنامه‌هایی که از سوی وزارت ورزش و جوانان در این ارتباط برگزار شد استان کردستان همواره در زمره استان‌های برتر قرار داشت.

تیشه‌گران با اذعان به اینکه حوزه جوانان در استان کردستان تا چند ماه قبل از ثبات کامل و کافی برخوردار نبود گفت: خوشبختانه طی ماه‌های گذشته شرایط بهتر شده است.

وی با تأکید بر اینکه در این راستا کارهای بزرگی انجام شده است گفت: برخورداری از جامعه‌ای پویا و با تحرک از جمله اهداف ما در این حوزه است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به تجلیل از 10 زوج برتر در این جشنواره گفت: این امر به منظور الگوسازی برای ازدواج‌ها در جامعه صورت می‌گیرد.

تیشه‌گران با بیان اینکه حمایت، نظارت و هماهنگی دستگاه‌ها برای موفقیت در خدمت به جوانان مورد نیاز است تصریح کرد: در بحث اشتغال و سایر مسائل جوانان باید گام‌های اساسی برداشته شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی شهروندان و جوانان جامعه از فضایی مناسب و تسهیلاتی مطلوب برای ازدواج و زندگی آرام فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول