اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

قرآن بهترین سلاح برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: قرآن کریم بهترین سلاح برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

قرآن بهترین سلاح برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی موسی‌خانی ظهر امروز در حاشیه بیست و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور اظهار کرد: برگزاری این مسابقات کمک به بینش و دانش دانشجویان می‌کند و قرآن را به عنوان پیام آسمانی معرفی و در مأنوس شدن دانشجویان با قرآن بسیار تأثیر‌گذار است.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری مطلوب مسابقات سراسری دانشجویان در سال‌های گذشته، خوشبختانه امسال نیز دانشگاه آزاد اسلامی از سوی مسئولان برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم به عنوان میزبان این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افزود: از آنجایی که دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تجربه خوبی در زمینه برگزاری مسابقات قرآنی دارد و نیز سال گذشته هم توانسته بود میزبانی خوبی را از مراسم قرآن داشته باشد، این توفیق برای دانشگاه آزاد اسلامی قزوین فراهم شد که جشنواره ملی قرآن سراسری دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های کشور را در این دانشگاه برگزار کند که این بسیار ارزشمند است.

موسی‌خانی ادامه داد: این مسابقات بیست و هشتمین دوره خود را پشت سر می‌گذارد و حدود 250 نفر از سراسر کشور در این مسابقات شرکت دارند.

وی اعلام کرد: بخش کتبی این مسابقات در دانشگاه آزاد اسلامی شهر ری برگزار شد و بخش شفاهی آن به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین عنوان کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ و قرائت‌، تحقیق، حفظ پنج جزء و 10 جزء و بخش مداحی و دکلمه است که با حضور اساتید و داوران برجسته کشور به مدت سه روز برگزار می‌شود.

موسی‌خانی خاطر‌نشان کرد: در این مسابقات داوران بین‌المللی و برجسته‌ای همچون استاد پرهیزکار و شهیدی و نیز 30 تن از اساتید و داوران شایسته کشور حضور داشته و نظارت و قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند.

موسی‌خانی بیان کرد: باید جوانان را با قرآن مأنوس کنیم چراکه قرآن انسان را از انجام خطا و اشتباه دور می‌کند و نمی‌گذارد انسان در مسیر خطا گام بردارد.

انتهای پیام/77007/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول