اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دارالقرآن مازندران خبر داد

فعالیت 500 خانه قرآنی در مازندران

مدیر دارالقرآن مازندران از فعالیت 500 خانه قرآنی در مازندران خبرداد.

فعالیت 500 خانه قرآنی در مازندران

سعید قربانی امروز در حاشیه برگزاری مسابقات مدیحه‌سرایی، همخوانی قرآن کریم، اذان و ابتهال مرحله استانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با بیان اینکه کیفیت برگزاری هجدهمین دوره مسابقات مدیحه سرایی اداره‌کل اوقاف استان نسب به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است، افزود: گروه‌های تواشیح مازندران در سال گذشته رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دادند و برای برنامه‌های قرآنی به حج تمتع اعزام شدند که همین مسئله نشان‌دهنده سطح بالای این دوره از مسابقات است.

مدیر دارالقرآن مازندران حضور جوانان در مسابقات قرآنی را بسیار ارزشمند برشمرد و اظهار داشت: جوانان قرآنی سرمایه‌های معنوی جامعه آینده کشور ما هستند.

قربانی هدف از برگزاری مسابقات قرآنی و مدیحه‌سرایی را آشنایی جوانان با ارزش‌های قرآنی و ایجاد ارتباط بین قرآن و نسل جوان دانست و تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی در احیای خانواده‌ها و افزایش فضای صمیمی بین خانواده موثر است.

افزایش فعالیت خانواده‌ها در حوزه‌های قرآنی

وی با بیان اینکه وضعیت روحی و معنویت خانواده‌ها قابل قبول نیست، افزود: حرمت‌ها در خانواده حفظ نمی‌شود که همین موضوع باعث هنجارهای اجتماعی شده است.

قربانی با تاکید بر اینکه فعالیت خانواده‌ها در حوزه‌های قرآنی باید افزایش یابد، گفت: حضور جوانان در محافل قرآنی از مشکلات اجتماعی جامعه جلوگیری می‌کند.

توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری

وی با انتقاد از روند برگزاری محافل قرآنی در جامعه، بیان داشت: مسئولان در این زمینه همکاری لازم را با سازمان‌های قرآنی ندارند.

مدیر دارالقرآن مازندران با بیان اینکه نباید در ترویج فرهنگی قرآنی با آمار و ارقام بازی کنیم، افزود: ارزش نظام جمهوری اسلامی به فعالیت کوتاه قرآنی نیست و برای افزایش فعالیت‌های قرآنی رهنمود‌های مقام معظم رهبری را با جدیت پیگیری کنیم.

فعالیت 500 خانه قرآنی در مازندران

قربانی با اشاره به مصرف بیش از حد داروی آرام‌بخش در جامعه، گفت: آرامش خانواده‌های مسلمان با داروهای آرام‌بخش برطرف نمی‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری محافل قرآنی و مانوس شدن خانواده‌ها با قرآن آرامش خاصی به خانواده‌ها اهدا می‌کند.

مدیر دارالقرآن مازندران از فعالیت 500 خانه قرآنی در استان خبر داد و بیان داشت: مازندران بیشترین موسسه و خانه قرآنی در کشور را دارد.

 

انتهای پیام/86003/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول