اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

امروز پدافند غیرعامل نیاز اساسی کشور است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: امروز با توجه به هجمه‌های دشمنان پدافند غیرعامل نیاز اساسی کشور است که باید بیشتر به آن توجه شود.

امروز پدافند غیرعامل نیاز اساسی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در جمع اعضای اداره‌کل پدافند غیرعامل استان که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار داشت: باید به مسئله پدافند غیرعامل بیش از پیش توجه شود و در جامعه ترویج و گسترش یابد.

وی پدافند غیرعامل را یکی از مسائل اساسی و ضروری در جامعه دانست و افزود: امروز با توجه به هجمه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اهمیت پدافند غیرعامل بیشتر احساس می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین، پدافند غیرعامل را یکی از ابزارهای مهم در مقابله با دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار می‌گیرند و خوشبختانه این نظام با اقتدار تمام توانسته در برابر هجمه‌های دشمنان بیاستد و دشمنان را ناکام بگذارد.

باریک‌بین عنوان کرد: باید با تقویت پدافند غیرعامل سعی کنیم مقاومت خود را در برابر دشمنان بالا برده و نگذاریم کوچک‌ترین خدشه‌ای به این نظام وارد شود.

وی با اشاره به جنگ هشت ساله دفاع مقدس افزود: دشمنان به ویژه آمریکا جنایت‌کار همیشه در برابر ایمان و اراده ملت ایران اسلامی شکست خورده‌ که نمونه بارز آن پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین اذعان داشت: ملت ایران با اتکا به خدا و داشتن روحیه تقوا و با رهبری داهیانه ولی‌فقیه توانسته در تمام صحنه‌ها حماسه بزرگ خلق کند که انتخابات ریاست‌جمهوری نمونه شگرفی از حماسه سیاسی ملت ایران است.

در ابتدای این دیدار نیز ابوالفضل طاهرخانی با تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته پدافند غیرعامل، گفت: در این هفته 100 برنامه اجرا می‌شود که مانور نیروها که به کمک دستگاه‌های اجرایی برگزار شد نمونه‌ای از این برنامه‌ها است.

همچنین محمد افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین در این دیدار بیان کرد: تمام پروژه‌هایی که در این حوزه در استان و کشور انجام می‌گیرد باید به تأیید پدافند غیرعامل برسد و در حال حاضر سه قرارگاه پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف در استان وجود دارد.

انتهای پیام/77003/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول