اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی فرون‌آباد:

پدافند غیرعامل اقدامات غیرمسلحانه در مقابل تهدیدات دشمن است

عضو شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل اقدامات غیرمسلحانه در مقابل تهدیدات دشمن است.

پدافند غیرعامل اقدامات غیرمسلحانه در مقابل تهدیدات دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سلیمه گلوی بعدازظهر امروز در جلسه پدافند غیرعامل شهرداری فرون‌آباد، پدافند غیرعامل را مجموعه اقدامات غیر مسلحانه در مقابل تهدیدات دشمن نامید و تاکید کرد: دشمن در حال حاضر در ابعاد مختلف نسبت به مداخله در کشورها اقدام می‌کند.

 عضو شورای اسلامی فرون‌آباد با بیان اینکه پدافند غیرعامل باعث می‌شود با حداقل امکانات بیشترین استفاده و بهره صورت پذیرد، افزود: پدافند غیرعامل با آموزش و تبیین اصول و کارکردهای آن می‌تواند به یک فرهنگ عمومی در جامعه و کشور تبدیل شود.

علی‌بند علیان شهردار فرون‌آباد در ادامه بیان کرد: از جمله مواردی که باید در بیشتر واحدهای شهرداری رعایت شود و به نوعی باعث کمتر شدن نگرانی مسئولان خواهد بود این است که اهتمام بیشتری به تهیه نسخه پشتیبانی از کلیه داده‌ها در حوزه‌های مختلف صورت گیرد به طوری که مسئولان رایانه قسمت‌های مختلف واحد باید سعی کنند به صورت روزانه اقدامات لازم را در این خصوص به عمل آورند.

گفتنی است، در این جلسه علی‌بند علیان شهردار، ابراهیم رضایی‌فر نایب رئیس شورا، هاشم سیری و سلیمه گلوی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان واحدهای مختلف شهرداری، جانشین کلانتری 12 فرون آباد و نمایندگانی از شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال‌احمر و تربیت بدنی شهرستان پاکدشت حضور داشتند.

انتهای پیام/2462/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول