اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی-34

گودرزی: سران کفر پیمان‌‌‌شکن هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: سران کفر پیمان‌‌‌شکن هستند و قرآن کریم می‌فرماید با سران کفر سر سازش نداشته باشید.

گودرزی: سران کفر پیمان‌‌‌شکن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام غلام‌رضا گودرزی صبح امروز در مراسم یادواره 553 شهید سرباز بومی استان کرمانشاه از سلسله برنامه‌های کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه اظهار داشت: عده‌ای را خدای متعال در قرآن کریم نام می‌برد که حیات آن‌ها تضمین ‌شده است.

گودرزی با اشاره به اینکه شهدای عظیم‌القدر از جمله این افراد هستند، ادامه داد: فردی که به شرف عظیم شهادت نائل می‌شود، حیات طیبه به او اعطا شده و حیاتی به‌دست می‌آورد که مرگ هرگز او را تهدید نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین یادواره‌هایی اجر بسیار زیادی دارد، چرا که موجب می‌شود راه شهدا ادامه پیدا کند و گنجینه دفاع مقدس در اختیار افراد جامعه قرار بگیرد.

به گفته مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، خداوند متعال در قرآن کریم مسلمانان را به اطاعت از خدا و رسول خدا (ص) موظف می‌کند.

گودرزی اعطای زندگی ابدی را از طرف خداوند عنوان کرد و تصریح کرد: سران کفر پیمان‌‌‌شکن هستند و قرآن کریم می‌فرماید با سران کفر سر سازش نداشته باشید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: ملت، حاکمیت، رهبر و دولت ایران اسلامی عزت‌مند هستند و راه شهدا را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به تفاوت حیات مادی و معنوی، بیان داشت: حیات مادی محدود، هم‌سطح حیوانات و اجباری است، اما حیات معنوی نامحدود و هم‌سطح حیات ملائک است.

گودرزی با تاکید بر عمل صالح و انجام کارهای نیک، گفت: افرادی که مطیع خداوند باشند، به چهار گروه نبیین، صدیقین، شهدا و صالحان ملحق می‌شوند.

انتهای پیام/2700/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول