اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف اطلاع‌رسانی

همایش انجمن معتادان گمنام در تویسرکان برگزار شد

همایش انجمن معتادان گمنام در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی شهرستان تویسرکان برگزار شد.

همایش انجمن معتادان گمنام در تویسرکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، پیش از ظهر امروز همایش انجمن معتادان گمنام در برنامه‌ای عمومی در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی برگزار شد.

این گردهمایی با هدف اطلاع‌رسانی عمومی با سرفصل آشناسازی با NA و نحوه فعالیت آن، کمک یک معتاد به معتاد دیگر، تبادل تجربیات بعد از پاک شدن از مواد مخدر برای عموم مردم صورت گرفت.

در حاشیه مراسم غرفه‌ای از کتاب و محصولات اطلاع‌رسانی انجمن معتادان گمنام و معرفی NA در دسترس مدعوین قرار گرفت.

*عضویت 2 هزار و 500 نفر در انجمن معتادان گمنام تویسرکان

در حاشیه این همایش مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی انجمن معتادان گمنام تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان، اظهار کرد: اعضای انجمن از یک اصول روحانی ساده پیروی می‌کنند.

عبدالله وحیدی افزود: این انجمن دستورات مکاتب اخلاقی و انسانی را به معتادان آموزش می‌دهند تا در زندگی خود استفاده کنند.

وی آغاز فعالیت انجمن معتادان گمنام تویسرکان را سال 82 فعالیت عنوان و ابراز کرد: 2 هزار و 500 نفر عضو انجمن معتادان گمنام شهرستان هستند.

وحیدی با اشاره به اینکه برای اعضا در گروهای مختلف 47 جلسه در هفته برگزار شده است، بیان کرد: هر گروه از گروه‌های انجمن معتادان گمنام یک هدف دارد و آن رساندن پیام به معتادی است که هنوز در عذاب و رنج به سر می‌برد.

وی تعداد گروه‌های انجمن معتادان گمنام تویسرکان را 13 گروه دانست و خاطرنشان کرد: گروه‌های آرامش، آزادی، صداقت، امید، شفا، نجات، سعادت، شهامت، نوید، صداقت 2، گلچین و اتحاد در اهداف معین در سطح شهرستان فعال هستند.

مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی انجمن معتادان گمنام تویسرکان با اشاره به اینکه افراد در صورت تمایل برای عضویت می‌توانند با شماره 09189528676 تماس بگیرند، افزود: انجمن معتادان گمنام با ارائه راهکار خود به معتاد نشان می‌دهد که می‌توان بدون مصرف مواد مخدر زندگی کرد.

انتهای پیام/89010/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول