اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دعوت امام جمعه از مردم چرام برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

امام جمعه چرام گفت: فضای شهر را باید فضای استکبار ستیزی کرده و در راهپیمایی از شعارهای امام خمینی (ره) استفاده کنیم.

دعوت امام جمعه از مردم چرام برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام حجت‌الاسلام جعفر طزری صبح امروز در نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت سالروز 13 آبان اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی که با شهادت شهید فهمیده شکل گرفت یکی دیگر از برکات نظام اسلامی است که جوانان و نوجوانان این مرز و بوم را با آماده ساختن از جهت علمی و تقویت روحیه معنویت برای این نظام و حفظ ارزش‌های آن آماده می‌کند.

امام جمعه چرام با بیان اینکه امسال حال و هوای 13 آبان متفاوت‌تر است و باید به تناسب این حال و هوا برنامه‌ها را انجام دهیم، عنوان کرد: متاسفانه زمزمه‌هایی وجود دارد و این زمزمه‌ها را مقام معظم رهبری قبل از انتخابات هم پیش‌بینی کردند که عده‌ای خود فروخته و ترسو شعار سازش با آمریکا را سر می‌دهند.

طزری با اشاره به این مطلب که ما با مذاکره هیچ مشکلی نداریم ولی باید معنای آن را نیز مد نظر قرار دهیم، خاطرنشان کرد: چیزی که آنان مطرح می‌کنند مذاکره نیست بلکه سازش و تطمیع است، بنابراین برای اینکه وانمود نکنند که خواست جامعه همین است، 13 آبان امسال فرصت خوبی است که مردم نظر خود را اعلام کنند.

وی با تاکید بر اینکه امسال با تمام توان وارد میدان شده و پرشورتر از هرسال شعار "مرگ بر آمریکا" را سر دهیم، گفت: آموزش و پرورش همه دانش‌آموزان را جمع کرده، به کلیه مساجد هم ابلاغ می‌کنیم و راهپیمایی را نیز مردمی برگزار خواهیم کرد.

این مسئول اضافه کرد: فضای شهر را باید فضای استکبار ستیزی کرده و در راهپیمایی از شعارهای امام خمینی (ره) استفاده کنیم که بدانند امام راحل هم تا لحظه آخر راجع به آمریکا بحث دارد.

خطیب جمعه چرام اضافه کرد: بسیجیان باید هوشیار باشند و به سخنان رهبر معظم انقلاب گوش دهند و عمل کنند تا هر نقشه و تدبیر دشمنان اسلام خنثی و شکست بخورد.

انتهای پیام/82002/ج20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول