اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

پرداخت 530 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان چرام

رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام از پرداخت 530 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان و نیازمندان واجد شرایط خبر داد.

پرداخت 530 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان چرام

علی‌حسن مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از پرداخت 530 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی این شهرستان و نیازمندان واجد شرایط خبر داد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام با بیان اینکه کمک‌های موردی در راستای حل مشکلات و نیازهای اساسی از قبیل کمک هزینه ازدواج، هزینه‌های درمانی، تحصیلی، فرهنگی و عمرانی به افراد نیازمند پرداخت می‌شود، گفت: مشکلات مالی و معیشتی خانواده‌ها بررسی و بر اساس نیازی که دارند، خدمات متفاوتی به آن‌ها ارائه می‌شود.

مظاهری افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 530 میلیون ریال کمک موردی به افراد نیازمند پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی به منظور تامین مشکلات مالی و معیشتی خانواده‌های زیر پوشش و اقشار آسیب‌پذیر خدمات هدفمندی ارائه داده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

این مسئول حمایت از محرومین را توفیق الهی دانست و عنوان کرد: از مردم خیر و خداجوی شهرستان چرام در راستای کمک به نیازمندان و به خصوص حمایت از ایتام بی‌سرپرست دعوت به عمل می‌آوریم.

انتهای پیام/82002/ل20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول