اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شام غریبان شهید حسین‌پور صورت گرفت

تجدید بیعت تیم شهید منصوری قرچک با آرمان‌های والای امام و شهدا

مجموعه تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با حضور در مراسم شام غریبان شهید حسین‌پور بار دیگر با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

تجدید بیعت تیم شهید منصوری قرچک با آرمان‌های والای امام و شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، چهارشنبه شب مراسم شام غریبان شهید مهدی حسین‌پور با حضور پرشور مردم مومن، ولایی و شهیدپرور شهرستان قرچک در حسینیه شهدای این شهرستان برگزار شد.

شام غریبان شهید حسین‌پور که با نزدیکی ماه عزا و ماتم شیعیان مصادف شده بود با حضور پرشور عاشقان آل‌الله برگزار شد.

مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال شهید منصوری شهرستان قرچک با حضور در مراسم شام غریبان شهید حسین‌پور بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور پرشور خود و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای والامقام ایران اسلامی ادای احترام کردند.

شام غریبان استاد گردان‌های هوایی صابرین با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولان شهرستان و ... در حسینیه شهدای قرچک برگزار شد.

در این مراسم صبح امروز پیکر مطهر پاسدار شهید مهدی حسین‌پور با حضور پرشور مردم شهیدپرور شهرستان قرچک تشییع شد.

زن و مرد، پیر و جوان همه آمده‌ بودند تا ضمن شرکت در مراسم شام غریبان فرزند غیور ایران اسلامی در آستانه ماه عزا و ماتم از شهدا توفیق درک با معرفت ماه عزا و ماتم امت اسلام و شفاعت در روز قیامت را خواستند.

مردم غیور، مومن و ولایی قرچک با حضور در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره فرزند صالح ایران اسلامی در عزای الگو و اسوه و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و شهید مهدی حسین‌پور که در مسیر مکتب اسلام گام برداشته بود اشک ماتم ریختند و بر سر و سینه خود زدند.

شهید مهدی حسین‌پور از اساتید گردان‌های هوایی صابرین بود که تبحر خاصی در رشته‌های کایت، چتربازی، سقوط آزاد و فاراموتور داشت که روز گذشته بر اثر سانحه‌ای که در حین آموزش یگان‌های هوایی اتفاق افتاد به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/2462/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول