اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ششم آبان جاری

اصحاب رسانه گیلان با شهدای انقلاب تجدید بیعت می‌کنند

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان گفت: اصحاب رسانه گیلان ششم آبان جاری با شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

اصحاب رسانه گیلان با شهدای انقلاب تجدید بیعت می‌کنند

شهرام درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به راه‌اندازی کاروان خبری شهدای انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: کاروان خبری مذکور دوشنبه هفته جاری با خانواده شهدای معظم انقلاب اسلامی در شهر رشت دیدار می‌کند.

وی به غبارروبی مزار شهدای انقلاب اسلامی اصحاب رسانه گیلان اشاره کرد و افزود: اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان ساعت 10 صبح ششم آبان جاری با حضور بر مزار شهدای انقلاب در تازه‌آباد رشت با آرمان‌های امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

درویشی با بیان اینکه کاروان خبری شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی گیلان با خانواده چهار شهید انقلاب در شهر رشت دیدار می‌کند، تصریح کرد: کاروان خبری شهدای انقلاب اسلامی هر هفته با خانواده شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی به منظور تهیه خبر و گزارش دیدار می‌کند.

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان هدف کاروان خبری جانبازان و شهدای انقلاب اسلامی را اطلاع‌رسانی وقایع انقلاب به نسل امروز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: گیلان 45 جانباز و 63 شهید در دوران پیروزی انقلاب تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

به گفته وی، امسال خبرنگاران خبرگزاری‌ها، مطبوعات و صدا و سیمای مرکز گیلان با 23 جانباز و خانواده 19 شهید استان دیدار می‌کنند.

درویشی با اشاره به دیدار کاروان خبری با جانبازان و شهدای انقلاب اسلامی در نقاط مختلف گیلان، اظهار کرد: دیدار با یک جانباز در املش، یک جانباز و دو خانواده شهید در انزلی و یک خانواده شهید در آستارا از جمله برنامه‌های کاروان مذکور است.

عضو کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان به دیدار با هشت جانباز انقلاب اسلامی در رشت اشاره کرد و گفت: کاروان خبری با خانواده 9 شهید انقلاب اسلامی در رشت دیدار می‌کند.

وی دیدار با یک جانباز در رضوانشهر، سه جانباز و دو خانواده شهید در لاهیجان، دو جانباز و یک خانواده شهید در فومن، یک جانباز در صومعه‌سرا، چهار جانباز در لنگرود، یک جانباز در ماسال، سه خانواده شهید در رودسر، یک خانواده شهید در شفت و یک جانباز در سیاهکل را از دیگر دیدارهای کاروان خبری دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان عنوان کرد.

انتهای پیام/84001 /ک30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول