اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین و تره بار کرج:

روزبازارهای سیار در کرج واگذار می‌شوند

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج گفت: روزبازارهای سیار واگذار می‌شوند.

روزبازارهای سیار در کرج واگذار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، آرش یگانی اظهار داشت: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج در نظر دارد انجام عملیات مربوط به ساماندهی و انتظام بخشیدن به روزبازارهای سیار را واگذار کند.

این مسئول با بیان اینکه ساماندهی روزبازارها در مناطق 3، 5، 6 و 10 واگذار می‌شوند، این واگذاری را از طریق انجام تشریفات مزایده عمومی ذکر و عنوان کرد: این مهم به شرکت‌های خدماتی واجد شرایط و دارای تجربه و توان لازم واگذار خواهد شد.

وی در خصوص تاریخ واگذاری ساماندهی روزبازارها بیان کرد: متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد مزایده و ارائه پیشنهاد از تاریخ ششم آبان ماه سال جاری تا ساعت 15 روز پنجشنبه مورخ شانزدهم آبان ماه جاری به دبیرخانه سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج دبیرخانه سازمان را کرج، بالاتر از میدان طالقانی، جنب دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد.

یگانی در پایان سخنان خود اضافه کرد: همچنین علاقمندان و متقاضیان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 32544243-026 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/2302/خ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول