اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری اصفهان خبر داد

ارزانی 5 تا 30 درصدی کالا‌ها در بازار‌های روز کوثر

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در بازارهای کوثر تمام اقلام نسبت به مغازه‌های سطح شهر پنج تا 30 درصد قیمت پایین‌تر عرضه می‌شود و کیفیت این اقلام نیز در حد مطلوب است.

ارزانی 5 تا 30 درصدی کالا‌ها در بازار‌های روز کوثر

سید رضا حکیم فعال در گفت‌‎و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: قیمت‌گذاری و کنترل  از بحث‌های کلانی است که به عوامل بسیاری از قبیل صادرات و واردات وابسته بوده و قابل پیش‌بینی نیست.

وی ادامه داد: توزیع میوه و تره‌بار در اصفهان به دو صورت مغازه‌ها و فروشندگان در سطح شهر انجام می‌شود و عرضه در بازارهای روز کوثر نیز به عنوان یکی از روش‌های دیگر توزیع میوه و تره‌بار است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر میوه و سبزیجات پاییزه که در بازارهای زیر نظر شهرداری در سطح شهر اصفهان عرضه می‌شود و پیاز سفید هر کیلو 650 تومان، سیب‌زمینی 1600 تومان، قارچ فله 6500 تومان، هویج 650 تومان، گوجه فرنگی 1450 تومان،لیموترش 3500تومان در بازارهای کوثر عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر قیمت‌هایی که در بازارهای شهری اعلام می‌شود به صورت روزانه از طریق پرتال شهرداری اصفهان، رادیو و روزنامه‌ها اطلاع‌رسانی شده که در بازارها نیز براساس همین قیمت‌ها تنظیم می‌شود.

حکیم فعال تاکید کرد: بازارهای روز کوثر زیر نظر سازمان میادین میوه و تره‌بار قرار دارد و تمام اقلام و مایحتاج مردم از جمله میوه و تره‌بار، خواروبار و مواد پروتئینی در این بازار‌ها عرضه می‌شود.

وی در پایان افزود: در بازارهای کوثر تمام اقلام نسبت به مغازه‌های سطح شهر پنج تا 30 درصد قیمت پایین‌تر عرضه می‌شود و کیفیت این اقلام نیز در حد مطلوب است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در راستای ارتقای سطح کیفی بازارهای کوثر خط ارتباطی در اختیار مردم قرار گرفته است که شهروندان می‌توانند هرگونه مشکلی در راستای عرضه محصولات و یا کیفیت آنها را بازگو کنند.

وی اظهار کرد: تضمینی در راستای کنترل قیمت این محصولات تا پایان فصل نیست و قیمت‌گذاری و کنترل بازار میوه و سبزیجات از بحث‌های کلانی است که به عوامل بسیاری از قبیل صادرات و واردات وابسته است و این موضوع قابل پیش‌بینی نیست.

انتهای پیام/63021/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول