اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان میادین میوه و تره‌بار کرج خبر داد

ساماندهی فعالیت بازارهای روز کرج

رئیس سازمان میادین میوه و تره‌بار کرج گفت: با هدف افزایش خدمت‌رسانی به مردم،‌ فعالیت بازارهای روز در این شهرستان ساماندهی می‌شود.

ساماندهی فعالیت بازارهای روز کرج

آرش یگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و افزایش نیاز و خرید مردم در این مدت به ویژه فصل مدارس لازم بود که ساماندهی در زمان و نحوه فعالیت بازارهای روز در شهرستان کرج انجام شود.

وی تصریح کرد: به همین منظور برنامه‌ریزی لازم برای توسعه کمی و کیفی فعالیت این بازارها در کرج انجام شده و در نخستین گام ساعات کاری بازارهای میوه و تره‌بار از ابتدای هفته جاری تغییر کرده است.

این مسئول افزود: براساس تغییرات اعمال شده، بازارهای روز و میوه و تره‌بار کرج طی روزهای عادی هفته از ساعت 8:30 الی 13 و 16 تا 20 فعال بوده و خدمات‌رسانی می‌کنند.

یگانی ادامه داد: با توجه به نیاز مردم در روزهای تعطیل و تقاضای آنها برای خرید کالا در این روزها به ویژه جمعه، در ساعات کاری جدید مقرر شد که در روزهای جمعه و همچنین تعطیلات از ساعت 9 الی 13 بازارهای میوه و تره‌بار در کرج فعال باشند.

*افزایش نظارت بر کیفیت کالاهای عرضه شده در بازار روزها

رئیس سازمان میادین میوه و تره‌بار کرج افزود: در بخش دیگری از این برنامه تلاش بیشتری برای کیفیت و همچنین مناسب بودن قیمت کالاهای عرضه شده در بازارهای روز کرج اعمال خواهد شد تا مردمی که از این مراکز اقدام به تامین نیازهای خود می‌کنند، رضایت‌مندی بیشتری داشته باشند.

یگانی با تاکید بر اینکه پیش از اجرای این طرح مردم از عملکرد میادین میوه و تره‌بار کرج رضایت داشتند، گفت: باید هر روز برای افزایش رضایت مردم تلاش کنیم و داشتن برنامه و توسعه کمی و کیفی کار بازارهای روز در این حوزه ضروری است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تعداد بازارهای روز کرج افزایش می‌یابد، اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی، وسعت و تراکم جمعیت مرکز استان البرز، یکی از اولویت‌های ما افزایش تعداد میادین میوه و تره‌بار است که در حال برنامه‌ریزی و فراهم‌سازی مقدمات این مهم هستیم.

یگانی در پایان گفت: احداث میادین میوه و تره‌بار جدید در کرج همواره در دستور کار قرار داشته است، اما باید توجه داشت که افزایش این مراکز باید با افزایش نظارت همراه باشد تا مردم بتوانند در کمترین زمان به مراکزی دسترسی داشته باشند که کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول