اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهرداری اصفهان:

بازار روز کوثر 5 به بهره‎برداری رسید

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهرداری اصفهان گفت: بازار روز کوثر پنج در خیابان همدانیان پس از ساماندهی مجدد به بهره‎برداری رسید.

بازار روز کوثر 5 به بهره‎برداری رسید

رضا حکیم‎فعال امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مشکلات بازارهای روز نداشتن پارکینگ محسوب می‎شود، از این رو احداث پارکینگ برای این بازار در نظر گرفته شد و بازار روز کوثر پنج مجهز به پارکینگ است.

وی ادامه داد: بازارهای روز کوثر به منظور تامین سبد کالاهای مورد نیاز خانوار در مناطق شهری اصفهان احداث شده و اقلام مصرفی شهروندان با 10 الی 30 درصد تخفیف در این بازارها عرضه می‎شود.

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهرداری اصفهان افزود: اقلام عرضه شده در بازارهای روز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‎شود با توجه به اینکه بازارهای روز کالاها را بدون واسطه از تولیدکننده خریداری می‎کنند از این رو کالاها با قیمت مناسب عرضه می‎شود.

این مسئول اضافه کرد: در این بازار انواع و اقسام مایحتاج روزمره از جمله خوار و بار و مواد پروتئینی، سبزیجات و میوه‌جات عرضه خواهد شد.

حکیم‌فعال اذعان داشت: احداث بازارهای روز در مناطق مختلف شهری حجم سفرهای درون شهری را کاهش می‎دهد و در مصرف سوخت و حامل‎های انرژی صرفه جویی می‎شود.

وی تاکید کرد: سیزدهمین بازار روز کوثر یکی از بزرگ‌ترین بازارهای کوثر در شهر اصفهان است که در منطقه 4 در خیابان همدانیان در زمینی به وسعت 5 هزار مترمربع احداث شده که 2 هزار و 500 متر آن پارکینگ اختصاصی این بازار است.

انتهای پیام/63021/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول