اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان خبر داد

تولید 99 هزار تن تختال طی مهر ماه توسط شرکت فولاد هرمزگان

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان از تولید حدود 99 هزار تن تختال طی مهر ماه سال‌ جاری در این شرکت خبر داد.

تولید 99 هزار تن تختال طی مهر ماه توسط شرکت فولاد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، کیومرث بهرامی ظهر امروز در نشستی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت‌گران فولاد هرمزگان در تلاشی دیگر موفق به ثبت رکوردهای جدیدی در امر تولید شدند که با مشارکت جمعی کارکنان این شرکت در مهر ماه، 98 هزار و 873 تن تختال فولادی تولید و برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات فولاد هرمزگان به ثبت رسید.

وی افزود: در مهر ماه سال‌ جاری تناژ اسلب تولیدی افزایش یافت و نسبت به ماه گذشته رشد 1.7 درصدی تولید را داشته است که این میزان بالاترین رکورد تولید طی ماه محسوب می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: واحد فولادسازی و ریخته‌گری مداوم با تولید 618 هزار و 924 تن تختال طی هفت ماهه نخست سال جاری، در مقایسه با مدت مشابه سال 91 که 272 هزار و 851 تن بوده است رشد 127 درصدی را  نشان می‌‌دهد.

بهرامی ثبت رکورد 40 ذوب ریخته‌گری شده در روز را از جمله رکوردها عنوان کرد که در مهر ماه به دست آمده است.

وی در ادامه افزود: در واحد احیای مستقیم فولاد هرمزگان نیز 129 هزار و 175 تن آهن اسفنجی تولید شد و همچنین در واحد آهک‌پزی در همین ماه 9 هزار و 969 تن آهک تولید شد و رکورد جدیدی در تولید آهک به ثبت رسید، این در حالی است که میزان آهک تولیدی در شهریورماه 9 هزار و 199 تن بوده است.

بهرامی، دانش، تخصص، به همراه همت و تلاش کارکنان را عامل «موفقیت‌های به دست آمده» در این شرکت ذکر کرد و افزود: علی‌رغم همه مسایل و مشکلات، این واحد صنعتی بر مبنای اهداف مشخص شده از ابتدای سال‌ جاری روند رو ‌به‌ رشدی را داشته است.

وی ابراز داشت: شرکت فولاد هرمزگان به عنوان پیشرفته‌ترین کارخانه فولادی کشور و به عنوان یک تولیدکننده اثرگذار در صنعت کشور نقش مهمی در تولید فولاد دارد.

این مسئول تصریح کرد: با ثبت رکوردهای پی‌درپی در امر تولید، دستیابی به ظرفیت‌ها در سال جاری بیش از پیش محقق خواهد شد که می‌تواند سهم به‌سزایی در رشد و شکوفایی اقتصاد منطقه ایفا کند.

شرکت فولاد هرمزگان به عنوان پیشرفته‌‌ترین کارخانه فولاد کشور با ظرفیت 1.5 میلیون تن تختال در سال، در دی ماه سال 90 به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول