اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش هرمزگان:

حق‌الزحمه سوادآموزی به 570 هزار تومان افزایش یافت

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: حق‌الزحمه سوادآموزی مقدماتی از 420 تومان به 570 هزار تومان افزایش یافت.

حق‌الزحمه سوادآموزی به 570 هزار تومان افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، موسی جم ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: این مبلغ به افرادی که بتوانند براساس شاخص‌های تعیین شده فردی را از نعمت سواد بهره‌مند سازند پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: برای دوره انتقال نیز به ازای قبولی هر نفر در آزمون از 560 هزار تومان قبلی مبلغ 720 هزار تومان پرداخت می‌شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان مبلغ دوره تحکیم را نیز با افزایش 20 هزار تومانی به ازای هر نفر 60 هزار تومان اعلام کرد و گفت: همه معلمان آموزش و پرورش و موسسات غیردولتی می‌‌توانند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش و دریافت اطلاعات لازم در طرح سوادآموزی در سه پخش مقدماتی، انتقال و تحکیم شرکت و برابر تعرفه جدید حق‌الزحمه خود را دریافت کنند.

جم در ادامه با اشاره به گزارش کلاس‌های سوادآموز در سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: امسال حدود دو هزار نفر توسط موسسات غیر دولتی و معلمان آموزش و پرورش تحت پوشش سوادآموزی قرار گرفتند و دو هزار و  200 نفر نیز در دوره انتقال مشغول فراگیری هستند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان یادآور شد: دوره سوادآموزی 400 ساعت تعیین شده است و در مرحله مقدماتی معادل مدرک سوم ابتدایی و دوره انتقال نیز معادل ششم نظام جدید مدرک تحصیلی به افراد اعطا می‌شود.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در طرح‌های سوادآموزی با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش بر اساس ضوابط و شاخص‌های تعیین شده می‌‌توانند در این طرح شرکت و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/88007/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول